רכבת ישראל חתמה על חוזה עם מליבו ישראל, לביצוע שלוש הפרדות מפלסיות בין מסילת ת"אב"ש לכבישים החוצים אותה בקטע קריתגתב"ש, כחלק מפרויקט של שבע הפרדות מפלסיות ב110 מיליון שקל.
ביצוע שלוש ההפרדות יכלול תשתית לכבישים ולגישור, ועלותן נאמדת ב56 מיליון שקל. הפרויקט צפוי להסתיים בסוף 2007. לפני חודש החלה חברת י. שומרוני בביצוע ארבע הפרדות בקטע נעןקריתגת. לדברי מנכ"ל הרכבת, עופר לינצ'בסקי, "רכבת ישראל רואה בסגירת כל מפגש בין מסילה לכביש יעד מרכזי. הקמת ההפרדות בכל הארץ נועדה להגביר את בטיחות הנסיעה והנוסעים.
"החל מיולי, נסגרו כל המפגשים שלא היו מוגנים במחסום בקווי נוסעים, והוחלט שלא יהיה מפגש שאינו מוגן. הקווים החדשים ייסללו ללא מפגשי כבישמסילה, דבר שיושם בקווים לנתב"ג ולראשל"צ.
"בנובמבר הוקמה מינהלת הפרדות מפלסיות להשגת הפרדות בכל המסילות, קיימות ומתוכננות. בשלב ראשון תבוצע הפרדה ב31 מפגשים מועדפים, במיליארד שקל".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.