גמר "נולד לרקוד" משחזר את הצלחת "כוכב נולד 3" עם רייטינג של 34.2%

רגע ההכרזה על הזוכה גרף רייטינג של 38.5% * משחק הכדורגל צ'לסי-ברצלונה ששודר במקביל רשם רייטינג ממוצע של כ-8%

גמר "נולד לרקוד" משחזר את ההצלחה של גמר "כוכב נולד 3". אמש (ד'), במהלך שידור הגמר, נרשם רייטינג ממוצע בקרב משקי בית יהודיים של 34.2%, זאת בזהה לרייטינג שנרשם בקיץ האחרון לגמר "כוכב נולד 3".

עם זאת, יש לזכור כי אתמול, התמודדה זכיינית ערוץ 2 קשת גם עם משחק הכדורגל שבין קבוצות הצמרת צ'לסי וברצלונה ששודר בערוץ 5 פלוס אשר רשם רייטינג ממוצע של 7%-8%, דבר שככל הנראה השפיע על נתון הרייטינג שהיה יכול להיות גבוה עוד יותר. יחד עם זאת, במהלך שידור המשחק היו פיקים שהגיעו לכ-10%.

נתוני רייטינג אלה של גמר "נולד לרקוד" מבטאים צפייה של כ-1.5 מיליון איש בשידור הגמר. במהלך התוכנית נרשמו שני שיאי צפייה, האחד של 38.6% (22:36) במהלך ריקוד כל כוכבי העונה, והשני ברגע ההכרזה על הזוכה - 38.5% (23:16).

למרות נתוני הרייטינג הגבוהים שרשם אמש גמר "נולד לרקוד", ששודר בחסות בנק לאומי, אשר כפי שפורסם ב"גלובס" שילם לקשת סכום של כ-250 אלף דולר עבור החסות ועבור הפרסומת ששודרה במהלך "ברייק הזהב", הגמר ששודר לפני כחודשיים ברשת, בתוכנית "רוקדים עם כוכבים" השיג רייטינג גבוה יותר של 36.8%.

"ברייק הזהב", ששודר לפני ההכרזה בדבר זכייתו של אור כחלון בתואר "נולד לרקוד", כלל ארבע פרסומות, כאשר האחרונה שבהן של בנק לאומי. מקבץ זה הצליח להפתיע אפילו את מנחה התוכנית, צביקה הדר, אשר הבטיח למתמודדים, כמו גם לצופים בבית, כי עומדים לשדר פרסומת אחת בלבד במהלך המקבץ, מקבץ שכלל כאמור בסופו של דבר ארבע פרסומות.

בתום המקבץ התנצל הדר ואמר, כי דברים מסוג זה קורים בשידורים חיים. גם בקשת אמרו היום כי מדובר היה בשידור חי ומורכב שיכול היה לגרור בעיות גדולות בהרבה, דבר שלדבריהם לא קרה.

במהלך השידור דיבר הדר על ההצלחה הגדולה של "נולד לרקוד", בעיקר על רקע הספקות שהיו בתחילת הדרך באשר לתוכנית ולהצלחתה, זאת לאור העובדה כי היא עוסקת בנושא אליטיסטי יותר כמו ריקודים ורקדנים, בעיקר בהשוואה לתחרות הזמר של "כוכב נולד" המצליחה.

הדר, שאתמול עדיין לא ידע מה יהיו נתוני הרייטינג, יכול היום לשמוח עוד יותר. כאמור ב"גמר כוכב נולד 3" הרייטינג הממוצע היה זהה לרייטינג שנרשם אמש. בנוסף, הרייטינג הממוצע שנרשם בגמר "כוכב נולד 2", עמד על 31.7% ואילו הרייטינג הממוצע של גמר העונה הראשונה של "כוכב נולד", ששודר בשנת 2003, הסתכם ב-26.3% בלבד.