מפלגת העבודה ממשיכה בהליך מכירת דפוס מפא"י: מבקשת הצעות מחיר לקנייתו או לשכירת הבניין כולו

הבניין בן חמש קומות נטוש, בשטח של 718 מ"ר; פרץ מעוניין להגדיל את תקציב הבחירות של המפלגה

מפלגת העבודה מפרסמת מכרז, למכירת זכויותיה של החברה המאוחדת לפרסומים והדפסה, בבניין דפוס מפא"י, ברחוב הרכבת 52 בת"א.

מפלגת העבודה פרסמה הזמנה לקבלת הצעות, באמצעות עו"ד אלדד יניב, בהזמנה נכתב בין היתר, כי במקביל תתקבלנה הצעות לשכירת הבניין.

המדובר בבניין בן חמש קומות, בשטח כולל של 718 מ"ר. הנכס נטוש מזה כמה שנים והוא במצב פיזי ירוד, ולמעשה מדובר בשווי המגרש בשטח 650 מ"ר, כי את הבניין יהיה צורך להרוס.

באיזור התחנה המרכזית הישנה, בו שוכן דפוס מפא"י, חלה תב"ע היסטורית של ייעוד למלאכה ותעשייה, עם 150% בנייה על מגרשים קטנים, שרובם בגודל של המגרש של דפוס מפא"י (דונם ברוטו).

באיזור מקודמות כיום תוכניות לשינוי ייעוד למשרדים ואולי גם למגורים, שבהן מוצעים 300%-350% בנייה, אשר יינתנו ליזמים שיצליחו לגרום לאיחוד מגרשים קטנים למגרשים גדולים יותר.

בסדרת מפגשים בצמרת מפלגת העבודה, שנערכו לאחרונה, דרש יו"ר המפלגה, עמיר פרץ, למצוא מקורות להגדלת תקציב הבחירות של המפלגה, ב-4-10 מיליון שקל. עיקר התקציב הנוסף נועד למימון תשדירי הבחירות ותשלום לספקים הנותנים למפלגת העבודה שירותים בתחום זה.

בידי מפלגת העבודה יש הערכת שווי ישנה של הנכס, בסכום של 2 מיליון דולר. קבוצת משקיעים בראשות ח"כ העבודה לשעבר רפי אלול, הציעה עבורו לאחרונה 1.5 מיליון דולר.

לאחרונה פורסם ב"גלובס" כי היה ניסיון להציע את הנכס לחברת ברודקסט, המספקת ציוד ושירותי עריכה וצילום לתשדירי הבחירות של מפלגת העבודה. חברת ברודקסט הציעה עבור הנכס 1.1 מיליון דולר.

חברת ברודקסט קנתה לפני כמה שנים את הבניין ברחוב הרכבת 50, הצמוד לדפוס ורכישת הבניין בו הוא שוכן יוצרת לברודקסט חלקה כפולה בגודל, שתתן לה יתרון כאשר התב"ע החדשה תיכנס לתוקף.