אמירייטס איירלנס, נותנת החסות לארסנל: מתנגדים להסכם עם משרד התיירות הישראלי

דובר חברת התעופה של איחוד האמירויות: "נעשה כל שביכולתנו לשכנע את ארסנל לא לחדש ההסכם"

איננו מרוצים מההסכם שחתמו קבוצת הכדורגל ארסנל ומשרד התיירות הישראלי, ונעשה כל שביכולתנו לשכנע את ארסנל שלא לחדשו. כך אמר לעיתון "קהליג' טיים אונליין" דובר רשמי של חברת התעופה של האמירויות, הנחשבת נותנת החסות הגדולה ביותר לאיצטדיון הקבוצה, תמורת 3 מיליון ליש"ט בשנה.

משרד התיירות מסר בתגובה, שההסכם נחתם, שני הצדדים מחויבים לו, וכי אין ספק שארסנל לא היתה חותמת עליו ללא הסכמת יתר נותני החסות שלה. במשרד מדגישים, שדובר חברת התעופה של האיחוד דיבר על נסיונות לשכנע את ארסנל שלא לחדש את ההסכם, אך לא נאמר דבר על ההסכם הנוכחי.

השבוע הודיע משרד התיירות על חתימת הסכם עם קבוצת הכדורגל האנגלית ארסנל, לפיו יהפוך לנותן חסות של הקבוצה. בתמורה תכריז ארסנל על ישראל כיעד מועדף של שחקניה. שחקניה ישתתפו בקמפיין לישראל, יפורסם באנר באתר שלה, ויהיה פרסום במגרש הקבוצה, ואפשרות לארגן בו משחק ראווה.

לדעת המשרד, שישלם לארסנל 350 אלף ליש"ט בשנה, ההסכם יחשוף את ישראל לקהלים רחבים באנגליה ובאירופה, ויעודד את התיירות לארץ.

דובר חברת התעופה ציין, שההסכם עם ארסנל מונע הסכם עם חברת תעופה נוספת, אך אינו מאפשר להתנגד להסכמים אחרים עליהם חותמת הקבוצה.