דינה אוברזון: "פרייבט-ליס מנסה להפעיל עליי לחץ כבד ולא לגיטימי לשלם לה חוב שאינו קיים"

מבקשת מבית המשפט לדחות על הסף את בקשת פשיטת הרגל שהגישה נגדה פרייבט ליס בטענה לחוב בגין אי פירעון הלוואה

דינה אוברזון טוענת, כי הבקשה של פרייבט-ליס להוציא צו לכינוס נכסיה ולהכרזתה כפושטת רגל, הוגשה מתוך מטרה ברורה להפעיל עליה לחץ כבד ולא לגיטימי לשלם למבקשת חוב אשר אינו קיים.

בבקשה שהגישה אתמול (ד') לבית המשפט, לדחות על הסף את בקשת פשיטת הרגל נגדה, נאמר כי פרייבט-ליס טוענת לחוב שמקורו כביכול באי פרעון חלק מהלוואה נון ריקורס שהוענקה לה באפריל 1994. אוברזון כופרת בקיומו של חוב וקיימות לה אף טענות רבות כנגד פרייבט-ליס, בגין נזקים שזו גרמה לה ובגין כספים ביתר שפרעה על חשבון ההלוואה.

לדבריה, פרייבט-ליס הגישה כנגדה לפני חודשים ספורים תביעה בגין אי פרעון ההלוואה והיא הגישה בקשת רשות להתגונן, במסגרתה היא כופרת בקיומו של החוב ואף הודיעה כי בכוונתה להגיש תביעה שכנגד.

עוד טוענת אוברזון, כי מעשי פשיטת הרגל הנטען על-ידי פרייבט ליס, שעניינו העברת חלקה בדירת מגוריה על-שם בעלה גדעון אוברזון, הושלם ונרשם בטאבו בדצמבר 2004, מעל שנה לפני הגשת בקשת הכינוס על-ידי פרייבט-ליס והרבה מעבר לדרישת שלושת החודשים הקבועה בפקודה.

אוברזון טוענת עוד, כי הבקשה היא דוגמא מובהקת של שימוש לרעה בהליכי משפט. היא מבקשת לחייב את פרייבט-ליס בהוצאות בסכומים מוגדלים ולצורכי הרתעה. לדבריה, צירופו של גדעון אוברזון כבעל דין גרמה לה ולבעלה נזקים תדמיתיים ועיסקיים. (פש"ר 1139/06).