דור אלון צפויה להציג הכנסות של כ-8 מיליארד שקל בסיכום שנת 2005

הערכות: תציג רווח תפעולי של כ-200 מיליון שקל * הודיעה לבורסה כי בעתיד תדווח רק על הפסקות מהותיות באספקת הדלק

דור אלון מאשרת היום בהודעה לבורסה כי חזרה לספק מוצרי דלק וגז לרשות הפלשתינית. ב-26 בפברואר, הודיעה החברה כי הפסיקה את אספקת המוצרים הללו בשל אי תשלום של הרשות עבור מוצרים שסיפקה החברה.

הרשות העבירה אמנם המחאה על סך 103 מיליון שקלים עבור המוצרים, אך זו לא כובדה, מה שגרם להפסקת משלוח מוצרי הדלק והגז. החברה דיווחה היום כי יומיים לאחר הודעת הפסקת משלוח הדלק (28 בפברואר) הופקדה ההמחאה בשנית, והפעם זו כובדה.

בהודעה אומרת דור אלון כי נכון להיום אין לרשות הפלשתינית כל איחור בתשלום העולה על 5 ימים בגין מוצרים שסופקו לה.

עוד מסרה דור-אלון בהודעתה כי הינה ספקית הדלק ומוצרי הגז הבלעדית לרשות הפלשתינית, וזו אחראית על כ-3.2 מיליארד שקל (כ-39.8% מהמחזור) ממכירות החברה ב-2005. חשוב לציין כי נתונים אלו שסיפקה החברה אינם נתונים מבוקרים.

מן הנתונים נותנת היום דור אלון למשקיעים הצצה לקראת הדו"חות השנתיים שייתפרסמו בעוד כשבועיים. מן הנתון שפורסם היום עולה כי סך המכירות של החברה ב-2005 צפויים לעמוד על כ-8 מיליארד שקל, זאת לאחר שאת שנת 2004 סיימה החברה עם הכנסות של 5.2 מיליארד שקל, כלומר, דור אלון צפויה לסיים את השנה עם זינוק של יותר מ-50% בהכנסות.

ל"גלובס" נודע כי בחברה צופים ששיעורי הריווחיות שהציגה עד כה יישמרו גם ברבעון הקרוב, מה שצפוי להביא את דור אלון להציג רווח תפעולי של קרוב ל-200 מיליון שקל בסיכום שנת 2005.

בסופה של הודעת החברה נאמר כי אין בכוונתה לשוב ולעדכן לגבי כל עיכוב בקבלת המחאה מהרשות הפלשתינית, וזאת משום שאירועים מסוג זה קרו בעבר והגיעו לפתרונם. כמובן, במידה שתתרחשנה הפסקות ארוכות ומהותיות באספקת הדלק תודיע על כך החברה.