קמן מגדילה הבעלות בפעילותה של חברת אלכסנדרוביץ' ל-100% תמורת 2.6 מיליון שקל

ב-2005 הקימו קמן ואלכסנדרוביץ' חברה משותפת, אליה הועברה פעילותה של אלכסנדרוביץ' בתחום מוצרי הפלסטיק והגומי

קבוצת קמן הודיעה היום (ג') כי היא תממש את האופציה שברשותה להגדלת הבעלות בפעילותה של חברת הסחר אלכסנדרוביץ' מ-50% ל-100%. תמורת מימוש האופציה תשלם קמן כ-2.6 מיליון שקל, ובכך תהפוך אלכסנדרוביץ' בפועל לחברה בבעלות מלאה של קבוצת קמן.

מימוש האופציה יתבצע באמצעות קמן סחר, חברה בת בבעלות מלאה של קמן.

בתחילת ספטמבר 2005 הקימו קמן ואלכסנדרוביץ' חברה משותפת, אלכסנדרוביץ'-קמן, בחלקים שווים, אליה הועברה פעילותה של אלכסנדרוביץ' תמורת כ-35 מיליון שקל, ששולמו לאלכסנדרוביץ', המצויה בבעלותם של יוסי אלכסנדרוביץ' ואבנר כהן. על פי ההסכם בין הצדדים, ימשיך יוסי אלכסנדרוביץ' לכהן בתפקיד נשיא אלכסנדרוביץ'-קמן עד 2009, לצידו של המנכ"ל הנוכחי של החברה, דניאל לב.

אלכסנדרוביץ' הינה חברה בעלת ותק של 70 שנה, הפועלת בתחום של יבוא, מכירה ושיווק של מוצרי פלסטיקה הנדסית ומוצרי פלסטיק וגומי לסקטור התעשייתי.

יו"ר אלכסנדרוביץ' ומנכ"ל קמן, גיורא ענבר, אמר היום: "השלמת רכישת מניות אלכסנדרוביץ' ע"י קמן תאפשר להרחיב את פעילותה של אלכסנדרוביץ' לתחומים נוספים ולקווי מוצר חדשים, אשר יוכלו להשלים סל מוצרים רחב ומגוון ללקוחות החברה".

נציין כי השבוע הודיעה קמן, שחברת הבת, מנדלסון, הפועלת אף היא בתחום הסחר, מתכוונת לבצע מהלך של איגוח תיק לקוחותיה תמורת גיוס של כ-100 מיליון שקל.