ארוחת ערב עם שרון סטון

השחקנית שרון סטון מגיעה לישראל לרגל יום האישה הבינלאומי, ותשתתף בארוחת ערב חגיגית במלון דן תל-אביב עם צמרת עולם העסקים הישראלי * האחים התאומים דדי ואיזי בורוביץ' מפרידים כוחות במישור הפוליטי * ועו"ד איתן ארז מגבש כללים למימון הבחירות בלשכת עורכי הדין

שרון סטון חוגגת

* השחקנית שרון סטון נחתה הלילה בישראל. סטון לא מגיעה על מנת לקדם סרט שהיא מככבת בו, אלא כאורחת מרכז פרס לשלום ופסטיבל "אישה" לרגל יום האישה הבינלאומי. בדרך היא גם תחגוג איתנו יומולדת 48. האירוע יצוין במוצאי שבת בארוחת ערב חגיגית שתיערך במלון דן תל-אביב, שם היא תשהה במהלך חמשת ימי הביקור שלה בארץ הקודש. בארוחה זו ישתתפו צמרת עולם העסקים הישראלי ובמעמד המארח הרשמי - שמעון פרס. למתעניינים: עלות השתתפות בארוחה - החל ב-500 דולר לאדם. לבקשתה של סטון, יועברו כל ההכנסות מהאירוע לקידום פעילויות למען ילדים בתחומי החינוך, התרבות והספורט.

במהלך ביקורה, תשהה שרון סטון בסוויטה הנשיאותית של המלון בה התארחו בעבר, בין היתר, נשיאי ארצות הברית ג'ראלד פורד וג'ימי קרטר, הסנטורית הילארי קלינטון וכן מייקל ג'קסון , מדונה, דיוויד שווימר (כוכב הסדרה 'חברים'), להקת U2, ווסט לייף , ריצ'ארד גיר, פיליפ קירקורוב ועוד רבים.

בכוונתה של שרון סטון לערוך בסוויטה גם פגישות אישיות וארוחות פרטיות. בסוויטה כבר מחכים לה חלוקים רקומים עם שמה, מגשי פירות, שוקולדים ופרחים לבנים. מעבר לכך, הוצמד לה, למשך כל הביקור, שף אישי של המלון וכן שרת אישי.

דדי בורורביץ' מצטרף

* האחים התאומים דדי ואיזי בורוביץ' (דוד וישראל, אם אתם מתעקשים), החליטו על הפרדת כוחות מסוימת. לא מדובר חלילה במשבר בקשר אלא בהעדפות פוליטיות שונות: דדי החליט להצטרף לפעילות פוליטית בתנועת ישראל ביתנו ואילו איזי יצביע בבחירות הקרובות למפלגת העבודה.

איתן ארז מציע

* עו"ד איתן ארז, שמתמודד על ראשות לשכת עורכי הדין, גיבש כללים הנוגעים למימון הבחירות לראשות הלשכה, שיתקיימו ביוני 2007. ארז הציג את הכללים בפני יו"ר המועצה הארצית של הלשכה, עו"ד ארנה לין. ארז טוען, כי היעדרם של כללים מסודרים ומחייבים בנושא והותרת המצב הנוכחי על כנו, עלולים לפגוע בלשכה ובמוסדותיה ואף עלולים להוציא לזות שפתיים על נבחרי הלשכה והליך הבחירות כולו. "יש עדיפות מובהקת למועמדים בעלי ממון, לעומת מועמדים צעירים או מהפריפריה, שהפרוטה אינה מצויה בכיסם", הוא אומר. ארז מציע, להגביל למשל את התרומה למועמד ל-10,000 שקל, ולהתיר רק תרומות מעורכי דין. תקציבו של כל מועמד, על פי ההצעה, לא יעלה על 500 אלף שקל. (נועם שרביט)

עובד לוי עובד

* מנכ"ל סאנריידר ישראל, עובד לוי, עובד קשה בימים האחרונים. הוא מארגן ביקור של מייסדי החברה העולמית, בני הזוג הדוקטורים הסינים אוי-לין וטה-פו צ'ן. הצ'נים יגיעו לכנס מקצועי של החברה שיתקיים באילת בתאריכים 21-23 במארס. לוי דואג אישית לתפריט המורכב של הצ'נים שיסיירו ביום הראשון בירושלים ובים המלח.