אלון מזרחי מציג: "בסלון עם האווירון"

החלוץ עובר לעולם הטלוויזיה ויגיש תוכנית אירוח בהנחייתו בערוץ אגו. עוד בתכנון: רעייתו של הסקורר, ורד מזרחי, עם פינת ייעוץ אישית והרכב נגנים

אלון מזרחי, מלך השערים של כל הזמנים בכדורגל הישראלי, שנודע בכינויו ה"אווירון" מגיע לטלוויזיה ויגיש, לראשונה בחייו, תוכנית אירוח בהנחייתו. התוכנית "בסלון עם האווירון", תעלה בערוץ אגו ב-21 במארס.

במסגרת התוכנית יארח אלון דמויות מחייו, יראיין כוכבים גדולים מעולם הבידור, הספורט והפוליטיקה. כל זאת בדרכו הייחודית, מלאת ההומור העצמי, תוך שהוא חושף את הצופים לעולמו ודואג להזכיר לכולם: מי כאן המלך, ולא רק על המגרש.

לצד האורחים מעולם הכדורגל, תעסוק התכנית גם בשלל נושאים המעסיקים את הגבר הישראלי. לצידו של אלון, תתארח השחקנית שירי נדב, המהווה מעין "סייד-קיק" וכן להקה בת ארבעה נגנים שתנגן שירים שאלון אוהב, לרבות שירים ממגרשי הכדורגל. ורד מזרחי, רעייתו של אלון, מגישה פינת ייעוץ בתוכנית.

התכנית "בסלון עם האווירון", אותה יערוך איתי שגב, תשודר מאולפן שעוצב במיוחד באווירה שכל גבר ירגיש בה בבית, ובין השיחות והראיונות שזורות כתבות חוץ שיעסקו בתחנות תרבות בחייו של אלון.

מזרחי החל את דרכו בקבוצת הנוער של בני יהודה, עימה זכה באליפות בעונת 1989/1990. במהלך הקריירה הענפה שלו שיחק במספר קבוצות בהן מכבי חיפה, מכבי ת"א, ניס (בליגה השנייה של צרפת), והפועל באר- שבע.

האווירון, ששיחק במהלך חייו כחלוץ מרכזי ועיקר מומחיותו היא הבקעת שערים, ניפץ בשנת 2004 את שיאו של עודד מכנס והפך לכובש השערים המצטיין בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי. אלון מזרחי זכה 4 פעמים בתואר "מלך השערים" (פעמיים עם בני יהודה ופעמיים עם מכבי חיפה). ב- 2 לדצמבר 1992 קיים החלוץ את הופעת הבכורה שלו בנבחרת במשחק מול בולגריה. במסגרת הקריירה הבינלאומית שלו כבש 15 שערים במסגרות אירופאיות ו-17 שערים ב-38 משחקים במדי נבחרת ישראל בכדורגל.

שירי נדב, ה"סייד-קיק" של התוכנית, היא בוגרת בית הספר למשחק בית צבי ובעלת תואר ראשון בבימוי והוראה.