אאורה גייסה 50 מיליון שקל בהנפקה ציבורית של אג"ח בריבית של 4.7%

בהנפקה נרשמו ביקושים בסך של כ-52 מיליון שקל * שיעור ההקצאה למזמינים עומד על 8%

אאורה השקעות השלימה היום בהצלחה הנפקת אגרות חוב "סטרייט" ואופציות למניות. בסך הכל, גייסה אאורה סכום כולל של 50 מיליון שקל. הריבית שנקבעה במכרז עומדת על 4.7%.

במכרז הציבורי, שהתקיים היום, נרשמו ביקושים בסך של כ52 מיליון שקל להנפקה, המשקפים ביקושי יתר של פי 5 לכמות אגרות החוב שהוצעה לציבור. שיעור ההקצאה למזמינים בריבית שנקבעה עומד על 8%. את ההנפקה הובילו החתמים הראל חיתום, לאומי ושות' ואיפקס חיתום.

הנפקת האג"ח עתידה לסייע לאאורה הנמצאת בתהליך של שינוי אסטרטגי, במסגרתו היא מרחיבה השקעותיה בנדל"ן תוך כדי התמקדות בייזום והקמה של מרכזים מסחריים ברומניה וכן בשותפויות בפרויקטים בתחום הבנייה למגורים בישראל.

מאז החלה אאורה בשינוי המודל העסקי, בתחילת שנת 2005, נכנסה החברה כשותפה לשני פרוייקטים בישראל בהיקף של 10 מיליון שקל ולשלושה פרוייקטים ברומניה בהשקעה של כ-11 מיליון שקל.

לפני כשבועיים הודיעה החברה על כניסתה לשוק הסרבי, החברה התקשרה בזיכרון דברים עם צד שלישי, לצורך שיתוף פעולה לרכישת זכויות בקרקע תמורת כ-60 מיליון שקל (חלקה של אאורה עומד על כ- 15 מיליון שקל).

לאחרונה חתמה אאורה על הסכם עקרונות להקמת חברה משותפת יחד עם קבוצת GTC , לפיו בכוונת החברות לבצע את כל ייזום והקמת מרכזי המסחר ברומניה דרך חברה בניהול ובבעלות משותפים.

אאורה, בניהולם של בועז משעולי ויוסף צליח, סיימה את תשעת החודשים הראשונים של שנת 2005 עם רווח נקי של כ-14 מליון שקל והיא עשויה לסיים את שנת 2005 עם רווח נקי של למעלה מ-20 מיליון שקל ועם הון עצמי של כ-60 מיליון שקל. לחברה אין כיום כלל התחייבויות כלפי הבנקים.