קרן ריט לישראל בראשות עמיר בירם רכשה מידי מ. אביב את קניון מעלה אדומים, תמורת 80 מיליון שקל

כחלק מהעסקה מ. אביב מכרה לריט ישראל גם מגרש בשטח של דונם, הסמוך לקניון ומיועד לבניית 4,000 מ"ר של מסחר ומשרדים

קרן ריט לישראל (נכסי אזורים לשעבר) בראשות עמיר בירם רכשה הבוקר (ב'), מידי מ. אביב מפעלי בנייה את קניון מעלה אדומים שבמעלה אדומים ירושלים. ריט לישראל תשלם בתמורה לקניון 80 מיליון שקל. כחלק מהעסקה מ. אביב מכרה לריט ישראל גם מגרש בשטח של דונם, הסמוך לקניון ומיועד לבניית 4,000 מ"ר של מסחר ומשרדים.

קניון אדומים הוקם לפני כ-6 שנים ע"י חברת מ. אביב והינו כולל 10,000 מ"ר שטחי מסחר וחניות עיליות, תת קרקעיות ומקורות המיועדות ל=400 כלי רכב. מרבית שטחי המסחר בו מושכרים לרשתות עוגן, ביניהן, קו אופ ירושלים; סופר פארם; אייס; וטאואר רקורדס, וכן לרשתות וחנויות ירושלמיות. בימים אלו עובר הקניון תהליך של שיפור התמהיל ומתקיימים משאים ומתנים עם מספר עסקים חדשים בייעוץ חברת נכסי אריאל.

מ. אביב מפעלי בנייה, הינה חברת בניה ירושלמית וותיקה המתמחה בייזום ובבנייה של פרויקטים למגורים, למסחר ומשרדים ברחבי הארץ.

עסקת המכירה של קניון אדומים נוהלה על ידי מנכ"ל מ.אביב, צביקה פרנק ועמיר בירם מנכ"ל ריט ישראל. את מ. אביב מפעלי בניה ייצג עו"ד יובל שלהבת ממשרד יגאל ארנון ואת ריט ישראל ייצגה עו"ד חגית בבלי אף היא ממשרד יגאל ארנון.

לדברי צביקה פרנק מנכ"ל מ. אביב " עסקה זו מצטרפת להשלמת גיוס הון באג"ח של כ-5 מליון שקל ולהצלחה במכירת מרבית הדירות בפרויקט המגורים 'חלון לירושלים' אותו אנו בונים במשותף עם שכון עובדים. כל אלה הינם חלק ממהלך אסטרטגי של החברה, הנועד ליצור תזרים מזומנים לטובת רכישת קרקעות נוספות לבנייה למגורים.