חברת ורדינון, העוסקת בעיצוב, ייצור, יבוא שיווק והפצה של מוצרי טכסטיל אופנתיים לבית, משיקה בימים אלה קטלוג לקולקציית אביב-קיץ 2006.
הדוגמנית ניבית בש תופיע בקטלוג ותוביל את קמפיין הפרסום שיעלה בעיתונות ובטלוויזיה. העלות הכוללת של הפקת הקטלוג והקמפיין הפרסומי כ-700 אלף דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.