אביב גפן וההונדה החדשה

ח"כ אהוד רצאבי חגג את העברת חוק הנהיגה הספורטיבית במסע קארטינג שערכו אלפא קארטינג וסיאט * אפרופו מכוניות: אורי גלבוע, מנהל הונדה ישראל, מכר לזמר אביב גפן את ההונדה סיוויק ההיברידית הראשונה בארץ * ואפרופו זמרים: מנכ"ל איפקס ניהול תיקים, ערן אורנשטיין, החליף השבוע את העניבה בבגדי רוקרים ועלה להופיע עם להקתו במועדון הייניקן הבימה קלאב בתל-אביב

אהוד רצאבי נוהג

* רגע לפני הבחירות, הח"כים אהוד רצאבי (שינוי) ואליעזר כהן (ישראל ביתנו) מצאו השבוע זמן לחגוג את העברת חוק הנהיגה הספורטיבית שסייעו לקדם. השניים יצאו למסע קארטינג מיוחד שערכו אלפא קארטינג וסיאט. הם יצאו מרחבת הכנסת, נסעו על כביש מספר 1, והגיעו לקו הסיום במסלול הקארטינג שבאתר מיני ישראל בלטרון, שם התקיים גם אירוע השקה למכונית סיאט לאון טורבו בישראל. ח"כ רצאבי עשה את כל המסלול כשהוא ישוב בקארטינג קופצני. את המסע ליוו ניידות משטרת התנועה של משטרת ישראל ומכוניות סיאט, כגיבוי. המסע הסתיים לאחר שעה, והנהגים הגיעו עייפים ומרוצים. מנהלת חטיבת סיאט, לבנה ארנון, הגישה לח"כ רצאבי תעודת הוקרה על פעילותו לקידום הספורט המוטורי בישראל.

אביב גפן רוכש

* ועוד בענייני מכוניות: אורי גלבוע, מנהל חטיבת הונדה ישראל, מכר לאביב גפן את ההונדה סיוויק ההיברידית הראשונה בישראל. מדובר במכונית שלאזרח הפשוט עולה 155 אלף שקל, אבל הזמר קיבל הנחת סלב בלתי מבוטלת. גפן אמר לאנשי הונדה שהמכונית הזו מושכת אותו כבר כמה חודשים, ושהוא חיכה שתגיע לארץ. אגב, הזמר מאוד רצה את המכונית בצבע שחור, אבל בגלל שלא הייתה מכונית שחורה במלאי, הוא נאלץ להסתפק בצבע כסף.

ערן אורנשטיין עולה

* מנכ"ל איפקס ניהול תיקים, ערן אורנשטיין, החליף השבוע את המשרד והעניבה בבגדי רוקרים, ועלה להופיע יחד עם להקתו - האולפן השמח 4 - במועדון ההייניקן שבמרתף הבימה בתל-אביב. אורנשטיין פרט על הקלידים, ניגן בבס, ובעיקר שר והקפיץ את כל הנוכחים עם קאוורים של נושאי המגבעת, איפה הילד, ירמי קפלן ועוד. באו לפרגן: מנכ"ל דש איפקס הולדינגס עידו נויברגר ו-20 מעובדי החברה.

איזי כהן מציין

* בסוף השבוע הקרוב ייצאו 4,000 עובדי חברת מגדל ובני משפחותיהם לסוף שבוע באילת. כ-1,500 עובדי מגדל יתארחו בחמישה מלונות בעיר. בערב הראשון יזכו העובדים ובני משפחותיהם להופעה של ריטה ורמי קליינשטיין. בהמשך מתוכננות לעובדים הפתעות. איזי כהן, מנכ"ל מגדל, מציין כי "העובדים הם הנכס היקר ביותר שלנו. לאחר ארבע שנות הפסקה, אנו מחדשים מסורת של בילוי משותף ובפעם הראשונה, יוצאים בצוותא כל עובדי חברת מגדל ובני משפחותיהם". בנוסף, מגדל תחלק בונוס בהיקף כולל של 20 מיליון שקל לעובדים.

אופטבייס וביטבנד מציגות

* היום תיפתח בסין תערוכה שתעסוק בעיקר בדבר החם הבא - ה-IPTV (העברת טלוויזיה רב ערוצית באינטרנט מהיר). אופטיבייס וביטבנד הישראליות יציגו בתערוכה יכולות ווידאו חדשניות, כמו שרק ישראלים יכולים להמציא.