דן פרופר לא ישתעמם בזמן הפנוי: הצטרף לדירקטוריון של צ'ק פוינט

פרופר משמש כיו"ר פעיל של אוסם לאחר שפינה את כסא המנכ"ל לגזי קפלן * יהיה הדירקטור השמיני במועצת המנהלים של צ'ק פוינט

"אני מניח שיהיה לי מה לעשות בזמן שיתפנה לי עכשיו. בטוח שלא אשב לסרוג סוודרים", כך אמר באחרונה ל"גלובס" דן פרופר, מי שהעביר באחרונה את שרביט המנכ"ל של אוסם למשנה שלו, גזי קפלן, והפך להיות יו"ר פעיל.

היום דיווחה חברת צ'ק פוינט (סימול CHKP) על הג'וב הראשון שלו בתקופת הפוסט מנכ"לות: הדירקטור השמיני בחברה.

צ'ק פוינט, ענקית אבטחת האינטרנט שנסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של 5.2 מיליארד דולר, הודיעה היום כי מינויו של פרופר לדירקטור כבר בתוקף. "אני שמח על הצטרפותו של דן לדירקטוריון שלנו", אמר גיל שויד, יו"ר ומנכ"ל צ'ק פוינט, בהודעת החברה. "כאחד המנהלים המוערכים בישראל, דן מביא לדירקטוריון פרספקטיבה עסקית וניסיון עשיר, מה שהופך אותו לתוספת רבת ערך לצוות שלנו", הוסיף.

"אני שמח על ההצטרפות לחברה מובילה וחדשנית כמו צ'ק פוינט", אמר היום פרופר בהודעה. "ההישגים של צ'ק פוינט מאז הקמתה הם פנומנליים, ואני שמח על ההזדמנות לעבוד עם הצוות הניהולי של החברה ולתרום להצלחתה העתידית".

הוריו של פרופר היו ממייסדי אוסם, והוא עצמו הצטרף אליה בשנות ה-60'. פרופר שימש כנשיא התאחדות התעשיינים בין השנים 1993 ו-1996, וכיו"ר לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים. הוא משמש כדירקטור של מספר חברות, כולל מוסדות אקדמיים כמו הטכניון, מכון ויצמן ואוניברסיטת בן גוריון.

חברי הדירקטוריון של צ'ק פוינט כיום הם: שויד; מריוס נכט (סגן יו"ר), שותפם של שויד ושלמה קרמר לייסוד צ'ק פוינט; ג'רי אונגרמן; ארווין פדרמן; ריי רות'רוק; דיוויד רובנר; וטל שביט. "