חברת מי עדן חתמה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם מגזין הבריאות "מנטה". עיקר שיתוף הפעולה - הוצאת מגזין "מיני מנטה" שיופץ ללקוחות מי עדן אחת לרבעון. המגזין החדש, בדומה ל"מנטה" יעסוק בנושאי תזונה, בריאות ילדים, הריון ולידה, כושר ולייף סטייל. מי עדן תשקיע במהלך כמיליון דולר בשנה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.