חנות הספורט בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון מעלה קמפיין עיתונות לרגל מבצעי חג הפסח, תחת הסיסמה: "דיוטי פרי ספורט - נעליים אליפות, מחירים ליגה". היקף ההשקעה בקמפיין נאמדת בכמיליון שקל, ומשרד הפרסום מקאן-אריקסון אחראי להפקתו.
אבי מרקוביץ', מנכ"ל החנות, מסר כי "קמפיין זה משקף את המיצוב החדש שנבחר עבור חנות הספורט. בחרנו למצב את החנות כחנות המציעה חוויה גברית, או במילים אחרות: 'ספורט כמו שרק גברים מבינים'. זאת לא רק כי הקהל המרכזי ברכישת נעלי ספורט הוא קהל הגברים, אלא גם כי מיצוב זה מייצר לגברים אלטרנטיבה רלבנטית בתוך הטרמינל, אל מול החוויה הנשית שמציעה חנות הבשמים והקוסמטיקה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.