תמצית רו"ח

עופר מנירב מבקש לעגן דרך קבע את תקנות האי-תלות של רואי החשבון, אשר נקבעו בידי ועדת החוקה כהוראת שעה לשנתיים, ותוקפן פג לפני שלושה חודשים. מדובר בתקנות שבאו בעקבות סערות אנרון ושות', ואשר נועדו להסדיר בעיקר את העיסוק בעבודות נלוות שמעבר לביקורת. מנירב העביר את בקשתו למנכ"ל היוצא של משרד המשפטים, אהרון אברמוביץ, שהוא כידוע גם יו"ר מועצת רואי חשבון. סביר להניח שהבקשה לא תיתקל בהתנגדות מיוחדת, אבל הנושא יצטרך להמתין לכינונה של הכנסת החדשה - ולכן ודאי שלא יוסדר עוד כמה חודשים לפחות.

שלושה מינויים במשרד ברייטמן-אלמגור. יגאל דור מונה לראש חטיבת הביקורת, במקומו של אילן בירנפלד המשמש כשותף המנהל; חטיבת הביקורת מונה 31 שותפים. קובי נהרדיה ינהל את הסניף בחיפה. גיל גבאי מונה לראש תחום בנקאות ושוק ההון במגזר הפיננסי - תחום אותו הוא מכיר מעברו בבנק לאומי.

משרד זיו-האפט קידם שלושה מעובדיו הבכירים לדרג שותפים. דן אטיאס, מנהל סניף ירושלים, יהיה מעתה שותף; יניב כהן צורף לאשכול ההיי-טק; ואייל פישביין, המתמחה במגזר ההתיישבותי, צורף כשותף במחלקת המיסים. יואל טולדנו מונה למנהל סניף חיפה, ואילו המנהל הנוכחי, ניצן ויסמן, יעבור לקדם את תחום העסקים המשפחתיים במשרד.