סמנכ"ל מסחר וקשרי תעופה באל-על, יואב לוי, הודיע על התפטרותו לאחר 3.5 שנים

עזיבתו של לוי התקבלה בהסכמת מנכ"ל אל על, חיים רומנו * לפי שעה טרם מונה מחליף, והוא ימונה בימים הקרובים.

סמנכ"ל מסחר וקשרי תעופה באל על , יואב לוי, הודיע על סיום עבודתו בחברה לאחר שלוש וחצי שנים בהן כיהן בתפקיד זה.

לוי החל את תפקידו באל על עוד בתקופה שהייתה חברה ממשלתית, והמשיך בתפקידו גם לאחר ההפרטה.

בעבר כיהן לוי בתפקיד סמנכ"ל שיווק ומכירות ב-A.I.G אחר כך מונה לתפקיד סמנכ"ל פיתוח מוצרים בסיטי בנק. לדבריו, במהלך החודשים האחרונים קיבל מספר הצעות עבודה, בין השאר מארקיע ומחברות סלולר, אך לפי שעה טרם סוכם דבר. לוי מציין, ששאיפתו היא להגיע לתפקיד מנכ"ל.

יואב לוי אמר בתגובה לידיעה, "הייתה לי תקופה נפלאה באל על במהלכה פעלנו בהיותה חברה ממשלתית, בתהליך ההפרטה וההבראה ועד להפיכתה לחברה פרטית מצליחה ומשגשגת. כעת החלטתי כי הגיע הזמן לצאת לדרך חדשה ולפנות לכיוונים נוספים. אני מודה על ההזדמנות שניתנה לי לתרום לשגשוגה והצלחתה של אל על."

על פי הערכות, לוי ציפה לזכות במינוי משנה למנכ"ל אל על, והתאכזב משהתפקיד לא הוצע לו. על פי הערכה זו, מנכ"ל אל על, חיים רומנו, החליט שלא למנות משנה למנכ"ל, שכן מינוי כזה היה מצביע על יורש לתפקיד, זאת בשעה שלרומנו אין כוונות לעזוב את תפקידו.

חיים רומנו, אמר בתגובה, "אני מכבד את החלטתו של יואב לפנות לכיוונים חדשים ועם זאת מצר על פרישתו מהחברה. ליואב חלק נכבד בהישגי אל על בשנים האחרונות ובמיוחד בשנת 2005 שהייתה שנת שיא לחברת אל על. יואב קידם את תחומי המסחר והשיווק לשיאים חדשים בפעילותו הנמרצת ותרם רבות להצלחתה של אל על. אני מאחל לו הצלחות דומות גם בדרכו החדשה."

יצוין, שעזיבתו של לוי התקבלה בהסכמת מנכ"ל אל על, חיים רומנו. לפי שעה טרם מונה מחליף, והוא ימונה בימים הקרובים.