המשטרה עצרה שחקן בני-יהודה בחשד לגניבת תיקים מאישה בפאב ומיצאנית בת"א

הנהלת בני-יהודה: הוא ילד שמאוד קרוב ללבנו ונתייצב לצדו ונסייע לו בטוב וברע

המשטרה עצרה היום (ג') שחקן של בני-יהודה, בחשד שהיה מעורב בחטיפת תיקים של נשים בת"א.

שמו של השחקן אסור לפרסום, אולם בבני-יהודה אישרו את הידיעה. השחקן נחקר היום וייתכן שהמשטר תבקש להאריך את מעצרו. ראשי הקבוצה מנסים להביא לשחרורו בערבות.

המשטרה חושדת שהשחקן ושני אנשים נוספים גנבו תיקים מבחורה שישבה בפאב, ומיצאנית שטיילה ברחוב. הנהלת בני-יהודה פרסמה הודעה רשמית בה נמסר: "מדובר בשחקן נוער של בני יהודה שנעצר ונחקר. צריך לזכור שבשלב זה מדובר בחשדות הנבדקים ע"י המשטרה. הוא ילד שמאוד קרוב ללבנו ונתייצב לצדו ונסייע לו בטוב וברע".

בדיוק לפני שנה, בערב חג-הפסח, עצרה המשטרה את מי שהיה אז שוער הקבוצה, יניב והבה, לאחר תקרית אלימה במועדון ה-MOVE בנמל ת"א, ביחד עם הקשר קובי דג'אני. רק דקות ספורות לפני ערב החג, הצליח היו"ר חזי מגן להביא לשחרורם של העצורים למעצר בית.

שחקני בני-יהודה קיבלו בהלם את מעצר חברם. השחקנים לא ידעו מהסיפור והתבשרו על העניין רק מהתקשורת, שכן אימון הבוקר עבר בצורה רגילה והמידע לא זרם לאימון.

גם לאחר האימון כשהגיעו לביתם, אף אחד מהם לא ידע מכך והתבשרו על כך כאמור מכלי התקשורת.

שחקן בכיר במועדון אמר בצהריים "אני בהלם. אני רוצה להאמין שכל הסיפור הזה טעות ואותו שחקן שכולנו מכירים ומעריכים לא היה מעורב בזה".

"מדובר באדם טוב ושקט ואף אחד מאיתנו לא היה מעלה על דעתו שזה יכול לקרות אצלנו בקבוצה ובטח לא על אותו שחקן החשוד במעשה".

"חבל שגם בשנה שעברה, סמוך לחג הפסח, כמה מהחברים היו מעורבים בדבר שלא היה קשור לכדורגל והנה פתאום שמו של המועדון עולה שוב. זה מיותר, זה לא צריך לקרות ובטח שלא עושה טוב לקבוצה ולמועדון", הוא ציין.