חברת סלקום שכרה חנות בשטח של 750 מ"ר בקניון חיפה לצורך הקמת מרכז שירות עבור לקוחותיה. היא תשלם דמי שכירות של 22 דולר למ"ר לחודש בהסכם ארוך טווח. זהו פרויקט דגל של סלקום באזור הצפון, ונמסר שכל יום מגיעים אל המרכז יותר מ-800 לקוחות לקבלת שירות.
בנוסף חתמה פלאפון על חוזה לפתוח בקניון מרכז שירות ענק עבור מנוייה, אשר יהווה מענה לתחרות עם סלקום. בקניון פועל מזו תקופה ארוכה גם מרכז מכירות של אורנג'.
המהלך התאפשר כחלק מהתחדשות הקניון, תהליך אותו מוביל המנכ"ל החדש, ישראל ויזל, שמטרתו להוציא מהקניון חנויות קטנות בבעלות פרטית ולא רווחיות, ולהכניס במקומן רשתות ועסקים גדולים, דוגמת סלקום, שמושכים קהל רב יותר.
השינויים שעורך ויזל גרמו לתרעומת גדולה בקרב בעלי העסקים הפרטיים והקטנים שבקניון. לטענת בעלי העסקים הקטנים, מפנים אותם לטובת כניסת חנויות רשת גדולות ומותגי יוקרה, לאחר שנים רבות בקניון. מהנהלת הקניון נמסר, כי הקניון מחדש את עצמו ואין כל מניעה, כי חנויות שאינן רווחיות ושנגמר החוזה עמן, לא יפנו את מקומן לטובת חנויות גדולות ומעוצבות.
ויזל: "מבדיקה שערכנו התברר, כי הקהל החיפאי רוצה מותגים, רוצה לקנות באווירת יוקרה ולקבל את אותם דברים שהוא יכול להשיג כיום רק במרכז. אנחנו באים לקראת הקהל שלנו ויוצרים עבורו את אותה חווית קנייה איכותית שהוא מעוניין בה, עם חנויות רשת גדולות כמו גולף, ניין ווסט, דלתא, אינטימה, גולף קידס, TO GO, תמנון, סקטור, טאון ועוד".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.