בכירים למען הקהילה

רוח החג הביאה את הבכירים במשק להגביר את הפעילות הקהילתית: מנכ"ל פלאפון גיל שרון העניק, במעמד הרמת הכוסית לפסח, תמריצים של עשרות אלפי שקלים לעידוד המעורבות של חטיבות החברה למען הקהילה, ואילו הנהלת אי סי איי טלקום לקחה חלק בפרויקט שיקום סביבתי בשכונות מצוקה בפתח-תקווה. חג שמח

גיל שרון מתרגש

* כאלף עובדים של חברת פלאפון, ובראשם המנכ"ל גיל שרון, התרגשו כאשר צפו בקבוצה של ילדים ממועדונית בכפר שלם, שהופיעו בהרמת כוסית לקראת הפסח, שנערכה ברחבת הדשא שסמוכה לבניין של פלאפון בגבעתיים. באירוע, שעמד בסימן פעילות החברה ועובדיה למען הקהילה העניקו שרון ודני צור, סמנכ"ל משאבי אנוש, תמריצים לעידוד המשך מעורבות חטיבות החברה למען הקהילה. 10 אלפים שקלים הוענקו לשמעון הרץ, סמנכ"ל חטיבת מערכות מידע, אשר חטיבתו מאמצת את ילדי מועדונית כפר שלם מזה מספר שנים. 10 אלפים שקלים נוספים הועברו לרשותו של מנחם מסר, מנהל המרכז הלוגיסטי של פלאפון, אשר מאמץ קבוצת לקויי ראיה מעמותת אור לעיוור, המשולבים בתעסוקה במקום. שרון אמר בטקס שהוא מאמין שחברה מצליחה צריכה גם להחזיר לקהילה והוא רואה בפרויקטים אלו מופת ודוגמא לכלל החברה בעשייה ונתינה. בסיום האירוע שימשו מנהלי האגפים השונים כמלצרים והגישו כוסיות יין לעובדים, כאות הוקרה על תרומתם לחברה.

רפי מאור לוקח

* הנהלת אי סי איי טלקום ומאות עובדי החברה פשטו השבוע על העיר פתח-תקווה, במסגרת פעילות של שיקום סביבתי של מבני דיור ציבורי, בתי ספר, מועדוניות ושכונות מצוקה בעיר. הפעילות הזו הייתה הכרזת הפתיחה של פרויקט "ביחד עם הקהילה" אותו אימצה החברה. הפרויקט ההתנדבותי מתמקד בהעצמה חברתית והוא נועד "לגרום לאדם או קבוצת אנשים, להשתמש בכוח הפוטנציאלי הטמון בהם לשנות את סביבתם". לצורך הפרויקט פועלת אי סי איי בשיתוף עם שתי עמותות חברתיות המתמחות בהעצמת קהילות, עמותת ידיד שנבחרה להוביל את פרויקט הדגל ועמותת צ.ב.ע, שנבחרה כשותף קהילתי משני. רפי מאור, נשיא ומנכ"ל אי סי איי אמר כי "כחברה עסקית אנו לוקחים על עצמנו להוביל מהלך בו יקבלו אוכלוסיות חלשות כלים שונים וחיזוק, שיאפשרו להם להכיר את זכויותיהם ולעמוד עליהן, על מנת לעבור משולי החברה למרכזה כאזרחים שווים לכל דבר".

שירה באום ממונה

* אוהבים חלב? (כן, כן, כן) מן הסתם תשמחו לשמוע על שני מנהלים חדשים ליחידות עסקיות בתשלובת החלב של תנובה. שירה באום מונתה למנהלת היחידה העסקית של החלב, משקאות חלב וסויה בתשלובת החלב של תנובה ומיכאל רבינוביץ מונה למנהל היחידה העסקית של הגבינות הקשות והמלוחות והתחום הקולינרי בתשלובת.

אילן בן דב נהנה

* אנשי העסקים אילן בן דב, דוד פתאל וארז אלוביץ היו בין מאות הנוכחים באירוע של חברת הפצת הסיגריות "מרלבורו" ונהנו ממופעים של להקת בית הבובות, להקת טררם וכן ממוזיקה מדליקה שניגנו תקליטנים מהמובילים בארץ.