RBS, שותפו הפיננסי של יגאל אהובי, קנה 46 בתי מלון בבריטניה תמורת 1.7 מיליארד ד'

(עידכון) לאחר שהעסקה תושלם הבנק צפוי למכור נתח קטן מהעסקה לקבוצת משקיעים בראשות יגאל אהובי

RBS, רויאל בנק אוף סקוטלנד, שותפו הפיננסי מזה שנים של יגאל אהובי, איל הנדל"ן הישראלי, רכש 46 בתי מלון ממיזם השותפים לו חברת וויטברד ורשת בתי המלון, מריוט הבינלאומית, תמורת 1.7 מיליארד דולר.

בדיווח של ה"טיימס" נמסר, כי לאחר שהעסקה תושלם הבנק צפוי למכור נתח קטן מהעסקה לקבוצת משקיעים בראשות יגאל אהובי.

בסוף ינואר פרסמנו כאן כי אהובי, ביחד עם RBS, הוא הרוכש המועדף על-ידי החברות ווייטברד ומריוט לרכישת 46 ממלונות רשת מריוט באנגליה. כעת מתברר, כי הבנק יוביל את הרכישה ואהובי יהיה שותף למהלך.

ה"טיימס" דיווח בסוף פברואר, השנה, כי אהובי בשיתוף עם RBC מפנים מאמצים לרכישת חלק ממלונות אינטרקונטיננטל ביבשת אירופה. על פי הידיעה, אהובי מגלה עניין ברכישת חבילה נפרדת של שבעה מלונות השייכים לרשת (InterContinental Hotels Group (IHG, ביניהם מלון קרלטון בקאן. על פי "הטיימס", שווי שבעת בתי-המלון מוערך בכ-400 מיליון ליש"ט.

אהובי, רואה-חשבון במקצועו, הפסיק לעבוד במקצוע כבר בגיל 28 וכיום הוא עומד בראש אימפריה שהיקף נכסיה מוערך בכ-3 מיליארד ליש"ט. כשלושה רבעים מתיק הנכסים של אהובי נמצא באנגליה והיתרה באירופה.

ווייטברד היא חברה לניהול מלונות בעוד מריוט היא הבעלים והמפעילה של רשת בתי-מלון ברחבי העולם. בין בתי-המלון המוצעים למכירה מצוי גם מלון ה-London Marritt.