ירושלים: אמבסדור ישראל מתחילה לשווק את אזורי רמת שרת; נמכרו 2 יח"ד ב-4 מיליון שקל

חברת אמבסדור ישראל, המתמחה בשיווק פרויקטים נדל"ניים, מתחילה לשווק את אזורי רמת שרת, פרויקט מגורים הכולל 50 יח"ד ברחוב רמת שרת בירושלים.

יזמיות הפרויקט הן החברות אזורים בשיתוף פעולה עם חברת וולפסון קלור מאיר (W.C.M). הפרויקט כולל יח"ד של 3, 4, 5 ו-6 חדרים וכן דירות פנטהאוז.

שיווק הפרויקט החל בתחילת אפריל וכבר נמכרו שתי יח"ד, האחת של 4 חדרים והשנייה של 6 חדרים, בשווי מכירות כולל של 4 מיליון שקל. מנכ"ל חברת אמבסדור, פורייה תעיזי, תולה את הסיבה להצלחה בשיווק בכמה גורמים: האחד הוא העלייה בביקוש לדירות בירושלים, לעומת ההיצע שהולך ומצטמצם, כפי שפרסמה הלמ"ס בתחילת אפריל. הסיבה השנייה היא רשימת מתעניינים ההולכת וגדלה במשך שנה וחצי, כיוון שהביקוש לבניינים מדורגים מורגש במיוחד באזור זה של רבי-קומות.

תעיזי הוסיפה, כי עיקר המתעניינים הם משפחות משפרות דיור, תושבות ירושלים והסביבה הקרובה דוגמת רמת שרת, רמת בית הכרם ושכונות יוקרתיות נוספות בסביבה, ובנוסף ניכרת התעניינות הולכת וגוברת של תושבי החוץ בפרויקטים בירושלים.

אמבסדור משווקת דירות 3 חדרים בפרויקט בשטח ממוצע של 105 מ"ר במחיר של 270 אלף דולר; דירות 4 חדרים בשטח ממוצע של 125 מ"ר במחיר החל מ-400 אלף דולר; דירות 5 חדרים בשטח ממוצע של 150 מ"ר במחיר של החל מ-425 אלף דולר.