רק הפאראנואידים שורדים?

מוזר לראות איך קובי טרייביטש, הבעלים של טיב טעם, הופך את עצמו לאחת הבעיות הגדולות של הרשת המוכה ממילא הזו. גניזת מינוי ודמני למנכ"ל משדרת: אגו, אגו ואגו. חבל

כאילו לא די לטיב הטעם בפיאסקו התדמיתי שצנח עליה בתחקיר "כלבוטק" על העוף המתובל ובפרשת הביצים פגות התוקף, צריכה הרשת המוכה הזו להתמודד במקביל עם צרה עצומה בגודלה, שלא מראה שום סימני הצטמקות - האגו של בעל השליטה, קובי טרייביטש.

טיב טעם, חייבים להזכיר, חייבת את נסיקתה לטרייביטש. הוא (ולא מלאך), הוא (ולא שרף) הביא אותה כמעט בשתי ידיו ומוחו למחזור מכירות של 1.2 מיליארד שקל. טרייביטש הוא טיב טעם, לטוב ולרע.

שחיטה לא כשרה של השם הטוב

אלא שהרשת מצויה כיום בעיצומו של "הרע", קרי: במשבר השוחט שחיטה לא כשרה את שמה הטוב, ומאיים למעשה על עצם קיומה בשוק התחרותי שבו היא פועלת. במצב עניינים שכזה, עם זיעה מוגברת ונטייה טבעית לפאניקה מקיר לקיר, הדבר האחרון בעולם שטיב יכולה להרשות לעצמה עכשיו הוא בעלים עם אגו מוגדל ופגיע.

בדיקה מהירה מעלה שטרייביטש מפשל, למעשה, מהרגע בו בא לעולם תחקיר כלבו-טק. מייד אחר-כך מינתה הרשת את יובל ארד ליועץ תקשורת. ארד התחיל להרים את הסלע במעלה ההר - אלוהים וטרייביטש יודעים שזה היה, ועדיין, חתיכת סלע - אבל התאדה איכשהו אחרי חודש וחצי של עבודה.

למה? איך? כמה? לטרייביטש פתרונים.

ככה מפטרים?

עכשיו נוספת לרשימה גניזת המינוי של יקי ודמני למנכ"ל הרשת, יומיים לאחר הודעה רשמית בנידון - על סמך פרשנות של כתבת השיווק של "גלובס", ורד שרון-ריבלין. לא ראיון, חלילה, אלא אייטם פרשני שמבטא, בראש ובראשונה, בעיקר את תפיסת המציאות של הכתבת.

טרייביטש כמובן משוכנע שהמקלדת ידי שרון-ריבלין, אבל הקול קולו של ודמני. ראשית, מה פשר הפאראנואידיותו? האם לא עלה אפילו בדעתו של בעלי טיב טעם שכתבת ותיקה ומאוד מרושתת מסוגלת, אחרי יותר מעשור במקצוע, לגבש תפיסת מציאות עצמאית?

אסטרטגיה מתוחכמת? הלוואי

שנית, אם כבר חשדת, קובי - למה לא להתקשר ליקי, לשאול, לברר. ככה מפטרים מנכ"ל לרשת במשבר, שני רגעים אחרי שמינית אותו, שעות ספורות אחרי שפרסמת את החלטתך שהוא האיש המוכשר ביותר בעולם להציל את טיב טעם?

מוזר לראות איך טרייביטש הופך את עצמו לבעיה הגדולה ביותר של טיב טעם. אולי יש כאן אסטרגיה מתוחכמת לעילא, שבה הבעלים מנסה להסתיר בגופו את העוף המתובל והביצים הבעייתיות. אם כך, מתוחכם - אולי. טפשי, מסוכן ומעציב - בטוח.