גם ארז ויגודמן צהוב

ארז ויגודמן, נשיא ומנכ"ל שטראוס-עלית, נסע למשחקי הפיינל פור בפראג וחילק שם מתנות לאוהדי מכבי ת"א * הרמטכ"ל דן חלוץ ושלמה נחמה, יו"ר בנק הפועלים, אירחו את ראשי המשק הישראלי המשתתפים בפרויקט אמץ לוחם * ויו"ר סלקום, עמי אראל, פתח את המסחר באג"ח של החברה בטקס חגיגי בבורסה בת"א

ארז ויגודמן נוסע

* ארז ויגודמן נסע ביום חמישי האחרון למשחקי הפיינל פור בפראג. כנשיא ומנכ"ל שטראוס-עלית, המאמצת של קבוצת הכדורסל מכבי עלית ת"א, הוא הגיע לנתב"ג עם מתנות לאוהדים שכללו חולצה ייחודית לפיינל פור ומפה של העיר פראג.

דן חלוץ מארח

* לכבוד יום העצמאות הקרב ובא, הרמטכ"ל דן חלוץ ושלמה נחמה, יו"ר בנק הפועלים ומי שעומד גם בראש פרויקט אמץ לוחם, אירחו את צמרת המשק הישראלי. רוב האורחים מאמצים את גדודי צה"ל במהלך השנה, וחלקם יצטרפו ליוזמה בקרוב. הפגינו נוכחות: שרי אריסון, אבי בן-חור מנכ"ל ג'יימס ריצ'ר'דסון, בני פדני מנכ"ל חברת התכשיטים פדני, דוד אבנר משנה למנכ"ל פרטנר, עמוס שפירא מנכ"ל סלקום, צחי פישביין מנכ"ל אופיס דיפו, אורי שני מנכ"ל שכון ובינוי ואורי אומיד מנכ"ל קבוצת גמול.

ששי גז משתתף

* ששי גז, העו"ד שמייצג כל מיני פליליסטים, ישתתף בפורום שיעסוק בתוכנית שמפעילה מוקד 99 לפיקוח אלקטרוני לאסירים. האירוע יתקיים בתחילת מאי במסעדת ברונו שבמרכז עזריאלי. המשתתפים ידונו בהשלכות הכלכליות והחברתיות של התוכנית בארץ, ובנוסף יוצגו נתונים אודות הצלחת התוכנית באירופה ובארה"ב. בפורום ישתתפו גם עורכי דין נוספים מהתחום הפלילי, בהם לימור מסר ושרון ינקו. גם גורמי רווחה שונים העוסקים בשיקום האסיר ומנהלי התוכנית בארץ יגיעו לפורום. (נועם שרביט)

עמי אראל מציג

* המסחר באג"ח של סלקום נפתח בבורסה בתל-אביב בטקס חגיגי. יו"ר סלקום, עמי אראל, ניצל את ההזדמנות כדי להציג את פרויקט המעורבות החברתית בו בחרה החברה להשקיע ב-2006. מדובר בהקמת מרכזי "ווליום" לצעירים המיועדים לקרב את בני הנוער לתחום המוזיקה ולספק מוקדי בילוי ופנאי לילדים ולבני נוער.

רפאל צרפתי מחלק

* מנכ"ל סאב כרונו הגיע בשבוע שעבר לקניון ארנה בהרצליה כדי לחלק מתנות בר-בת מצווה ל-30 ילדי וראייטי. להפתעתם הגמורה של הילדים, הופיעו לפתע עדי הימלבלוי (שנמצאת בעיצומי הצילומים של ה"אלופה") ודון לני גבאי שהוזמנו להעניק את המתנה לילדים - שעוני סאב כרונו איכותיים בעלות כוללת של 25 אלף שקל.