דורות נכסים רכשה קרקע בשטח של כ-40 דונם תמורת סך כולל של 7 מיליון אירו

בנוסף ממשיכה החברה לנהל מו"מ עם בעלי הקרקע הצמודה לקרקע שנרכשה, לרכישת שטח נוסף של כ-20 דונם

דורות נכסים הודיעה כי חברת בת (בעקיפין) חתמה על הסכמים לרכישת קרקע בוורשה שבפולין בשטח כולל של כ-40 דונם. במקביל, ממשיכה החברה לנהל מו"מ עם בעלי הקרקע הצמודה לקרקע שנרכשה, לרכישת שטח נוסף של כ-20 דונם.

העסקה תבוצע באמצעות חברת בת פולנית בה תחזיק חברת הבת כ-50% והיתרה תוחזק על-ידי שותפים מקומיים.

נמסר כי בכוונת החברה הפולנית לחלק את הקרקע לבניה בארבעה שלבים ולהשלים את בנית כל המתחם בטווח של עד 5 שנים, תוך שיתוף יזמים מקומיים וזרים.

עלות רכישת השטח הנוכחי תסתכם לסך כולל של כ-7 מיליון אירו, יחד עם ההוצאות הנלוות. התשלום הראשון בגין הקרקע שנרכשה ישולם בשלבים עד יולי 2006 ויסתכם לסך של כ-700 אלף אירו. היתרה תשולם לאחר קבלת אישור תב"ע. במידה ותבוצע עסקת רכישת הקרקע הנוספת, תגדל העלות בכ-3 מיליון אירו.

נמסר כי בכוונת החברה הפולנית לפעול לקבלת מימון בנקאי בגובה של כ-80% מעלות הרכישה. בהתאם לכך, ההון העצמי לרכישת הקרקע, מוערך בסך של כ-1.5 מיליון אירו.

על הקרקע שנרכשה ניתן לבנות כ-60 אלף מ"ר למגורים, שיהוו כ-1,200 יחידות דיור, וכ-10 אלף מ"ר שטחי מסחר בקומת הקרקע ובקומה הראשונה של המבנים.

במידה ויושלם המו"מ לרכישת הקרקע הנוספת, ניתן יהיה לבנות על כל המתחם בין כ-110-120 אלף מ"ר למגורים, שהם כ-2,400 יחידות דיור וכ-25 אלף מ"ר של שטחי מסחר.

השלמת העסקה כפופה לקבלת התב"ע ולחברה קיימת זכות לבטל את העסקה במידה ולא יתקבל.

הקרקע שנרכשה ממוקמת ברובע טרחומין, שבפרברה הצפון מזרחי של העיר וורשה, ובסמוך לעיריית הרובע המקומי.