שלוחת אוניברסיטת דרבי בישראל מעלה קמפיין חדש בהשקעה של 2.5 מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד.
הקמפיין כולל סרטון טלוויזיה בערוצים 2 ו-10, אינטרנט ושלטי חוצות, ומתמקד בסטודנטים הלומדים באוניברסיטה ואשר הצליחו במהלך לימודיהם להתקדם למשרות ניהול בכירות, בחברות כמו סלקום, אל-על, סיאט, נס טכנולוגיות וחברות אחרות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.