אוניברסיטת דרבי מעלה קמפיין בהשקעה של 2.5 מיליון ש'

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד, כולל סרטון טלוויזיה בערוצים 2 ו-10, פרסום באינטרנט ושלטי חוצות

שלוחת אוניברסיטת דרבי בישראל מעלה קמפיין חדש בהשקעה של 2.5 מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד.

הקמפיין כולל סרטון טלוויזיה בערוצים 2 ו-10, אינטרנט ושלטי חוצות, ומתמקד בסטודנטים הלומדים באוניברסיטה ואשר הצליחו במהלך לימודיהם להתקדם למשרות ניהול בכירות, בחברות כמו סלקום, אל-על, סיאט, נס טכנולוגיות וחברות אחרות.