דירקטוריון הבורסה החליט למנות את אסתר לבנון כמנכ"ל הבורסה והיא תיכנס לתפקידה החדש ב-1 ליוני השנה

התפקיד הקודם של אסתר לבנון היה כמשנה ומ"מ המנכ"ל והיא תחליף את שאול ברונפלד

כצפוי, דירקטוריון הבורסה החליט למנות את אסתר לבנון כמנכ"ל הבורסה והיא תיכנס לתפקידה החדש ב-1 ליוני השנה.

התפקיד הקודם של אסתר לבנון היה כמשנה ומ"מ המנכ"ל והיא תחליף את שאול ברונפלד אשר את פרופ' יאיר אורגלר כיו"ר הבורסה. פרופ' יאיר אורגלר פורש בתום 10 שנות כהונה.

מנכ"ל הבורסה, שאול ברונפלד, בירך על מינויה של אסתר לבנון לתפקיד מנכ"ל הבורסה ואמר כי אישיותה ונסיונה העשיר בעשייה בשוק ההון, יתרמו רבות להמשך פיתוחה של הבורסה ולהשתלבותה בשווקי ההון בעולם.

אסתר לבנון הצטרפה לבורסה בשנת 1986 כמנהלת מחלקת טכנולוגיות מידע ותפעול ומאז הובילה את מהפכת מיחשוב המסחר והסליקה. הפרויקטים המרכזיים שאותם ביצעה הבורסה בהנהגתה היו המעבר למערכות מסחר ממוחשבות ורציפות בכל סוגי ניירות הערך, הקמת מערך סליקה ממוחשב במלואו והקמת מערכות משוכללות לניהול סיכונים בשוק הנגזרים ובמסלקת הבורסה.

לפני הצטרפותה לבורסה, אסתר לבנון הקימה וניהלה את מערך המיחשוב של שרות הבטחון הכללי. היא מוסמכת האוניברסיטה העברית במתמטיקה, למדה לתואר PHD בחקר ביצועים בטכניון והשתלמה בקורס למנהלים בכירים באוניברסיטת הרווארד.

עוד בהחלטת הדירטוריון, הוחלט כי יוני שמש יחליף את אסתר לבנון כמנהל מחלקת טכנולוגיות מידע ותפעול. טרם הצטרפותו לבורסה שימש יוני שמש כמנהל פרוייקטים בכיר בחברת טכ"מ (כיום "נס"). כסגנה של אסתר לבנון, יוני שמש היה שותף בהובלת מהפכת המיחשוב.