עוה"ד איתן ארז ויצחק יחיאל הגישו בקשה עפ"י פקודת ביזיון ביהמ"ש נגד עו"ד דליה שחורי

המבקשים והמשיבה משמשים יחד ככונסי נכסים למגרשים במשולש ז'בוטינסקי בראשל"צ, שנמכרו ביוני 2001 תמורת כ-6.3 מיליון דולר

עורכי הדין איתן ארז ויצחק יחיאל הגישו לבית המשפט המחוזי בת"א בקשה על-פי פקודת ביזיון ביהמ"ש נגד עורכת הדין דליה שחורי מראשל"צ. המבקשים והמשיבה משמשים יחד ככונסי נכסים למגרשים במשולש ז'בוטינסקי בראשל"צ, שנמכרו ביוני 2001 תמורת כ-6.3 מיליון דולר.

עורכי הדין יחיאל וארז פנו בפברואר השנה לביהמ"ש בבקשה להורות לעורכת הדין שחורי להמציא חשבונית מס בגין הסכום של 301,372 שקל שהועבר אליה בגין חלקה בשכר טרחת הביניים בסך 2.5% שנפסק לשלושת הכונסים יחד, מסכום מכירת המגרשים, אשר נפסק על ידי ביהמ"ש באוקטובר 2001. זאת על מנת להגיש לבית המשפט דוח כספי ובקשה לחלוקת הכספים לבעלי המגרשים. במארס 2006 נתקבלה החלטת בית המשפט המורה לעורכת דין שחורי להמציא את החשבוניות והקבלות בגין הכספים ששולמו לה.

לדברי עורכי הדין ארז ויחיאל, למרות פניותיהם הרבות למשיבה להמציא את החשבונית הנדרשת היא לא עשתה כן. בתגובתה של עורכת הדין שחורי לפנייתן של עורכי הדין ארז ויחיאל היא כותבת כי ספרי החשבונות שלה אינם מעניינם של המבקשים ואיון בכוונתה להיענות לדרישתם הפוגעת והמבזה ובנוגע לכוונתם לפנות לשלטונות מע"מ המדובר בהלשנה ובכוונתה להגיש תלונה ללשכת עורכי הדין על מעשה בלתי קוליאגנלי.

בתשובה לתגובה זו הודיעו עורכי הדין ארז ויחיאל לעורכת דין שחורי, כי ניסיונה להציג את מילוי חובתם החוקית ופנייה לשלטונות מע"מ "כהלשנה " הוא מביש ומעיד עד כמה המושג שלטון החוק אינו נהיר לה.

עתה מבקשים עורכי הדין יחיאל וארז מביהמ"ש לאכוף על עורכת הדין שחורי לפי פקודת ביזיון ביהמ"ש להמציא להם את חשבונית המס בגין הסכום של 301,372 שקל, שהועבר לה כשכר טרחת כונס מכוח החלטת בית המשפט. (ת.א. 2994/00).