והרי החדשות: חוזה בשווי של 5 מיליון דולר לפילת מדיה עם מדיה ג'נרל האמריקנית

מדיה ג'נרל היא אחת מחברות המדיה הגדולות בארה"ב ובבעלותה 26 תחנות טלוויזיה * מנכ"ל פילת מדיה, אבי אנג'ל: "זהו ציון דרך אסטרטגי לחברה"

פילת מדיה , הנסחרת בבורסת ה-AIM הבריטית ובבורסה המקומית, מוסיפה לקוחה אמריקנית נוספת לרשימת לקוחותיה. החברה, המפתחת מערכות תוכנה לניהול תהליכי עבודה ברשתות טלוויזיה, חתמה על חוזה עם חברת מדיה ג'נרל האמריקנית (Media General) לאספקת מערכת IBMS של החברה, ויישומה כמערכת הניהול המרכזית של תחנות הטלוויזיה של מדיה ג'נרל.

פילת מדיה מציינת כי ערך הרישיונות ושירותי ההטמעה הכלולים בחוזה הוא כ-5 מיליון דולר (כ-22 מיליון שקל). החוזה הנוכחי מגביר את נוכחותה של פילת מדיה בארה"ב. כזכור, לפני תשעה חודשים צרפה פילת מדיה לבסיס לקוחותיה את רשת המדיה פוקס, שהייתה ללקוחה הראשונה של החברה בארה"ב.

ואם כבר הזכרנו את פוקס, מדיה ג'נרל היא אחת מקבוצות המדיה הגדולות בארה"ב. החברה נסחרת כיום בבורסת ניו-יורק לפי שווי של כ-960 מיליון דולר, והיא פועלת בעיקר בדרום-מזרח ארה"ב. בבעלות החברה 26 תחנות טלוויזיה, שלושה עיתוני מטרופולין, 22 עיתונים קהילתיים-מקומיים ולמעלה מ-100 עיתונים שבועיים ופרסומים אחרים. כמו-כן, מפעילה החברה למעלה מ-75 אתרי אינטרנט שחלקם הם מהדורת האון-ליין של העיתונים שבבעלותה.

מדיה ג'נרל, כאמור, היא קבוצת המדיה השנייה בארה"ב הבוחרת להחליף את מערכות התוכנה הנפרדות המותקנות בכל אחת מתחנות הטלוויזיה המקומיות שלה, וליישם במקומן את מערכת ה-IBMS של פילת מדיה כמערכת ניהול יחידה ואינטגרטיבית לניהול תהליכי העבודה ברשתות הטלוויזיה. מערכת ה-IBMS של פילת היא מערכת ERP המיועדת לתמוך בספקי ערוצי תוכן ותחנות שידור בניהול תהליכי עבודה. זאת החל מרכש או הפקת תוכניות, דרך מכירת זמן אוויר לפרסומות, שיבוץ והכנת פרסומות לשידור וכלה בשידור עצמו.

לפילת מדיה יש כיום חמישה לקוחות נוספים בארה"ב, מלבד פוקס ומדיה ג'נרל, ביניהם Playboy TV ונשיונל ג'אוגרפיק. אבי אנג'ל, מנכ"ל פילת מדיה, ציין כי "חתימת החוזה עם מדיה ג'נרל מהווה ציון דרך אסטרטגי לחברה בדרכנו לביסוס מעמדנו ככוח עולה בקרב תחנות הטלוויזיה בארה"ב". פילת מדיה נסחרת כיום לפי שווי של כ-58 מיליון דולר לאחר שעלתה מתחילת השנה בכ-52%.