חברת הבת של או.אר.טי, אורפק, סיימה את הרבעון עם רווח של 1.4 מיליון דולר

הכנסותיה של אורפק צמחו ברבעון הראשון של שנת 2006 בקצב של 31% לרמה של כ-9.4 מיליון דולר

אורפק מערכות,שמניותיה נסחרות החל מדצמבר האחרון בבורסת ה-AIM של לונדון ונמצאת בשליטתה של או.אר.טי , סיימה את הרבעון הראשון של שנת 2006 עם רווח נקי של 1.4 מיליון דולר, או 4.3 סנט למניה, עלייה של כ-37% לעומת הרבעון המקביל בשנת 2005.

הכנסותיה של אורפק צמחו ברבעון הראשון של השנה בקצב של 31% לרמה של כ-9.4 מיליון דולר, בהשוואה ל-7.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. החברה זוקפת את הצמיחה ברבעון הראשון לחוזים אסטרטגיים שחתמה בהודו.

אורפק, המפתחת מערכות תדלוק וניהול תחנות דלק, שומרת על רווחיות גולמית גבוהה של כ-50% מההכנסות ברבעון הנוכחי.

ההון העצמי של אורפק עומד על כ-23 מיליון דולר, ואילו בקופת המזומנים יש לחברה בסוף הרבעון הראשון סך של כ-23.1 מיליון דולר.

בדצמבר האחרון, השלימה החברה גיוס בהיקף של 15 מיליון דולר במסגרת ההנפקה בלונדון, שלוותה בהצעת מכר בהיקף של כ-10 מיליון דולר נוספים.

חיים כהן, מנכ"ל אורפק מערכות, אמר היום, "הביקוש הגבוה למוצרי אורפק נובע מהמגמה המתגברת בקרב ציי רכב וחברות הדלק לחסוך בהוצאות הדלק, למנוע גניבת דלקים ולשפר באופן תמידי את הרווחיות. לאור הביקושים הגבוהים, אנו מעריכים שאורפק תציג שיפור משמעותי בתוצאותיה במחצית הראשונה של שנת 2006, בהשוואה למחצית הראשונה של שנת 2005".

החברה מציינת בדוחות, כי מרבית ההכנסות באירופה נבעו מחוזים לאספקת מערכות לתחנות מרכזיות שנחתמו בטורקיה ולגידול במכירות "פתרון מקצה לקצה" ומערכות זיהוי רכב ("דלקנים") במזרח אירופה.

או.אר.טי טכנולוגיות, חברה האם של אורפק, נסחרת בבורסה בתל-אביב ומנוהלת על ידי , אלכס מילנר. החברה פועלת באמצעות שתי חברות בנות, אורפק מערכות וטרנסוויי. טרנסוויי (100%) פועלת בתחום של אמצעי תשלום מתוחכמים לתחבורה ציבורית. או.אר.טי סיימה את שנת 2005 עם רווח שיא של 38.7 מיליון שקל והכנסות בסך 160.9 מיליון שקל.