לאחר 5 שנים: אדר אזנקוט עוזב את ראדא; הרצל בודינגר יישב גם על כסא המנכ"ל

בודינגר מכהן כעת כיו"ר ונשיא החברה * בתקופתו של אזנקוט הגיעה החברה להסדר חובות עם הבנקים וביצעה תהליך הבראה

ראדא הודיעה היום כי דירקטוריון החברה קיבל את התפטרותו של מנכ"ל החברה, אדר אזנקוט, שתיכנס לתוקפה החל מהיום, ה-1 ליוני. עם זאת יעמוד אזנקוט לרשות ראדא במשך שלושת החודשים הקרובים והשלמת תהליכים עכשווים וסיוע למחליפו.

את אזנקוט שכיהן בתפקידו בחמשת השנים האחרונות יחליף מפקד חיל האוויר לשעבר, הרצל בודינגר שמכהן כעת כיו"ר ונשיא החברה.

בודינגר אמר בהודעת החברה: "במהלך חמשת השנים האחרונות אדר הוביל את החברה בתהליך של בנייה מחדש והביא את ראדא לנקודה הנוכחית כספקית של מערכות תעופה". בודינגר חתם את הודעתו במילות תודה לאדר.

אזנקוט אמר: "כמנכ"ל צעיר היתה לי הזכות להיות חלק מקבוצה מוכשרת ולבנות חברה קטנה ומיוחדת שהיא חלק מתעשיית הביטחון בישראל. בשלוש השנים האחרונות החברה השיגה התקדמות טכנולוגית משמעותית. אני מקווה כי בעתיד הקרוב תמצא החברה משאבים להפוך את ההשגים הטכנולוגיים להצלחה כלכלית".

בשיחה עם "גלובס" מנה אדר את השגיו המשמעותיים בחברה ובהם הבראת החברה, שעברה בחמשת השנים האחרונות שינוי מחברה ותיקה (הוקמה ב-1970) עם פיגור טכנולוגי לחברה עם טכנולוגיה עדכנית ה"בנויה לתלפיות", לדבריו.

במהלך תהליך ההבראה הגיע אזנקוט להסדר חובות עם בנק הפועלים ועם בנק לאומי שאיפשר לחברה להמשיך להתקיים.

לגבי תוכניותיו בעתיד, אמר איזנקוט כי הוא ישקול את צעדיו לאחר שיסיים את שלושת החודשים בהם ימשיך עדיין לעבוד בחברה. לטענתו העזיבה היא ברוח טובה והוא בטוח ביכולותיו של מחליפו, בודינדגר, אותו הוא מכיר כבר 12 שנה.