מאמא עוף משקיעה 9 מיליון שקל בפיתוח תחום מוצרי העוף דלי השומן

החברה, מקבוצת תנובה, החלה בשיווק קו מוצרי עוף טריים באחוזי שומן וערך קלורי נמוכים, בטעמים אקזוטיים

חברת מאמא עוף מקבוצת תנובה משקיעה 9 מיליון שקל במהלך שיווקי רחב בתחום מוצרי העוף דלי השומן. היא מתחילה לשווק קו מוצרי עוף טריים - חזה עוף ופילה עוף - באחוזי שומן וערך קלורי נמוכים, עד 3% שומן, בטעמים אקזוטים. המוצר המרכזי בסדרה - פילה עוף אמיתי בצ'ילי מתוק.

את המהלך מלווה קמפיין חדש שמעלה החברה השבוע באמצעות גיתם תחת קונספט: "טעים, מזין ולא משמין". הקמפיין יחשוף את סדרת המוצרים החדשה ויככבו בו הדוגמניות הוותיקות קרין דונסקי חני פרי, סמדר ברנר וסטלה עמר.

אלי בן לולו, מנכ"ל מאמא עוף, מסביר את החשיבה מאחורי מסע הפרסום: "מטרת הקמפיין היא לגשר על הפער בין המודעות העצומה למותג לבין המודעות החלקית שקיימת למגוון הרחב של המוצרים הטריים והפתרונות שיש למאמא עוף להציע".

לצד הדוגמניות בקמפיין, מככבת דמות התרנגולת של מאמא עוף כשהיא רזה וחטובה מתמיד, מתהלכת על מסלול תצוגת האופנה ו"נופלת לתוך הפה" של דוגמניות העל שאין להן ברירה אלא לפרגן.

לדברי בן לולו, בקמפיינים האחרונים בהם הופיעה התרנגולת, היא זכתה לאהדה רבה והיא מזוהה עם מוצרי מאמא עוף, לכן היא מככבת בקמפיין הנוכחי. "