פרוקטר אנד גמבל יוצאת בקמפיין פרסום לרגל השקת בושם חדש לגבר מבית הוגו בוס: Boss Selection. מסע הפרסום, תחת הסלוגן Leave A Mark, הופק באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקיGREY ובכיכובו של שחקן הקולנוע תומאס קרטשמאן, המגלם את דמותו של קפטן אנגלהורן ב"קינג קונג". הקמפיין כולל קמפיין טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.