ביהמ"ש דחה את בקשת ניסן חקשורי לקבל מסמכים מרו"ח של קלאב הוטל

חקשורי טען כי קיים חשד שנעשו כלפיו מעשים בלתי כשרים ע"י משה בובליל, בין היתר באמצעות רו"ח אבידור אבני

עוד סיבוב בסכסוך בין השותפים לשעבר ברשת קלאב הוטל, ניסן חקשורי ומשה בובליל. בית המשפט המחוזי בת"א דחה ביום חמישי שעבר על הסף את תביעתו של ניסן חקשורי להורות לרו"ח אבידור אבני למסור לידיו את העתק מהמסמכים הנוגעים לשירותים המקצועיים שהעניק לו ולקבוצת קלאב הוטל. הבקשה לסילוק התביעה על הסף הוגשה ע"י אבני ובובליל.

בין חקשורי לבוליל, שהיו עד לפני כשנה שותפים ברשת קלאב הוטל (אז מכר חקשורי את חלקו בחברה), שורר מזה כשלוש שנים סכסוך. חשקורי טוען כי בובליל ניסה להשתלט במרמה על הרשת כולה, ואילו בובליל טוען כי חקשורי ניסה לקבל מהרשת כספים שלא מגיעים לו.

תוך כדי הסכסוך הגיש חקשורי לבית המשפט את הבקשה בעניין המסמכים.

חקשורי טען כי עתירתו לקבלת המסמכים נועדה לבסס טענות שונות שיש לו כלפי אבני במסגרת יחסיו עם בובליל. בתצהירו הוא טען כי קיים חשד כי נעשו כלפיו מעשים בלתי כשרים ע"י בובליל, בין היתר באמצעות אבני.

בובליל טען כי הבקשה אינה אלא קרב נוסף במערכת ארוכה ומורכבת בינו לבין חקשורי למרות קיומו של הסכם מחייב המסדיר את מערכת היחסים ביניהם ושמטרתו לסיים את הסכסוכים ביניהם.

השופטת קבעה כי חקשורי מנוע מלהעלות כל טענה נגד רו"ח אבני. עוד קבעה השופטת כי, מתצהירו של חקשורי עולה כי כוונתו לעשות שימוש במסמכים או במידע הנלמד מהם לצורך הליכים עתידיים, ודבר זה אינו עולה בקנה אחד עם ההסכם שמטרתו לסיים את הסכסוכים בין שני השותפים לשעבר. בובליל יוצג ע"י עו"ד אלכס הרטמן. (ה.פ 612/03).