רשת אופטיקנה מתרחבת: תשווק את מותגיה לחנויות אופטיקה פרטיות חיצוניות

מהוות כ-70% משוק האופטיקה בארץ * מלבד מותגים בינל' תשווק בחנויות פרטיות גם את מותג הבית KOYA

רשת אופטיקנה מתרחבת בימים אלה ופונה למכירות לשוק האופטיקה הפרטית, המהווה כיום כ-70% משוק האופטיקה בישראל. כך נודע ל"גלובס".

אופטיקנה, אשר מחזיקה מותגים בלעדיים של משקפיים בהם קרטיה, קרולינה הררה ומותג הבית KOYA, תמכור לאופטיקאים גם מותגים בינלאומיים אחרים כמו גוצ'י וארמני, אשר הרשת מייבאת באופן עצמאי כייבוא מקביל.

לדברי מאיר רסין, מנכ"ל רשת אופטיקנה: "הרשת תחל למכור מותגים של משקפי שמש, משקפי ראייה ועדשות למשקפיים גם לחנויות אופטיקה פרטיות. אופטיקנה מייבאת כמויות גדולות של מותגים חזקים באופן פרטי לחנויות הרשת, דבר המאפשר לנו להוזיל מחירים באופן משמעותי לצרכן. הכניסה לנישת המכירה לחנויות האופטיקה הפרטיות היא צעד מתבקש כחלק מגידול הרשת. כבר כיום משווקת מעבדת הייצור של הרשת לחנויות אופטיקה פרטיות עדשות מולטיפוקל".

רסין מוסיף עוד, כי הרשת מתכוונת להרחיב את מותג הבית KOYA גם לחנויות פרטיות. לדבריו הדבר לא יהווה פגיעה בחנויות הרשת, היות ותמיד חנות רשת יכולה להחזיק מבחר גדול יותר של המותג.

שוק האופטיקה בישראל מגלגל כמיליארד שקל בשנה. רשת אופטיקנה, בבעלות מאיר ושרית רסין, מחזיקה כ-17% משוק זה עם מחזור מכירות של 170 מיליון שקל בשנה. בשנה האחרונה הגדילה הרשת את נתח השוק שלה בתחום משקפי השמש כתוצאה ממדיניות תמחור אגרסיבית ומבצעים שונים שנעשו על מותגים כמו ווג, כריסטיאן דיור, ארמני וגוצ'י.