עוגן נדל"ן מצטרפת לגרנית הכרמל ותחזיק 50% מפארק התעשייה באפק

הרכישה התבצעה תמורת 8.25 מיליון ד' לאחר שביהמ"ש אישר את מכירת חלקה של חברת סיבל שבפירוק ולאחר שגרניט הסירה את זכות הסירוב

עוגן נדל"ן שבבעלות אלוני חץ ואוסיף (כ-44% כל אחת) רוכשת 50% מפארק התעשייה אפק (סיבל) שבראש העין תמורת 8.25 מיליון דולר. הרכישה התאפשרה לאחר שבית המשפט המחוזי בירושלים איפשר את מכירת זכויות סיבל ישראל הנמצאת בתהליכי פירוק וכינוס נכסים. רצונה של עוגן נדל"ן לרכוש את חלקה של סיבל בפארק פורסם לראשונה ב"גלובס" לפני כחודש.

פארק התעשייה בנוי על מגרש בשטח של כ-21 דונם ובו 5 מבנים המושכרים לשימושי תעשייה, לוגיסטיקה, ומשרדים , בשטח כולל של כ-25 אלף מ"ר עילי וכ-6,000 מ"ר מרתפים.

שיעור התפוסה הכולל של בפארק הנו כ-70% ודמי השכירות השנתיים המשולמים על ידי השוכרים השונים מסתכם בכ-7.1 מיליון שקל, בגין שטחי מבנים ומקומות חניה.

הפארק בראש העין הידוע גם בשם פארק סיבל, הוקם ע"י חברת סיבל להשקעות בשנת 1994. החברה נקלעה לקשיים ובחודש בפברואר 2004 מונה לה מפרק.

את המחצית השנייה של פארק התעשייה מחזיקה גרנית הכרמל שהחליטה לא לממש את זכות הסירוב הנתונה לה, לרכישת חלקה (50%) של חברת סיבל. לפני כן, ב-21 לחודש דצמבר, הודיעה גרנית הכרמל כי תממש את זכות הסירוב לרכישת חלקה של סיבל.