אורפק ממשיכה להעמיק את פעילותה בתורכיה: קיבלה הזמנה למערכות תדלוק ב-22 מ' ש' מ-Shell

מרבית ההזמנה תסופק כבר במהלך 2006 * החברה תספק מערכות תדלוק אוטומטי ומערכות למיכון תחנות דלק לענקית האנרגיה

אורפק מערכות מרחיבה את פעילותה בשוק התורכי. החברה, שבשליטת חברת או.אר.טי טכנולוגיות , הודיעה היום, כי קיבלה הזמנות לאספקת מערכות תדלוק אוטומטי ומערכות למיכון תחנות דלק בהיקף של כ-22 מיליון שקל (4.9 מיליון דולר) מענקית האנרגיה Shell עבור השוק התורכי. מרבית ההזמנה תסופק כבר במהלך 2006.

חיים כהן, מנכ"ל אורפק, אמר היום, כי "אנו שמחים על הבחירה של Shell במוצרי אורפק לתחנות הדלק שלה. מערכות התדלוק האוטומטי של אורפק, כמו גם מערכות המיכון לתחנות הדלק, נחשבות למובילות בתחומן, וההזמנות הנוכחיות עם Shell מאשרות את היתרון הטכנולוגי של אורפק בתחום התדלוק האוטומטי. אנו מצפים להמשך שיתוף פעולה פורה וארוך טווח עם חברת Shell בתורכיה".

העסקה הנוכחית מצטרפת לפרוייקטים נוספים עליהם חתמה אורפק לאחרונה, בהם גם בשוק התורכי עצמו, הנחשב לאחד משוקי היעד המשמעותיים עבור אורפק. בנוסף, מרחיבה אורפק בשנה האחרונה את פעילותה בשוקי היעד האחרים שלה, שהבולטים שבהם הם: הודו, מקסיקו, רומניה והולנד.

אורפק מערכות, הנסחרת בבורסת ה-AIM בלונדון, מפתחת מערכות תדלוק וניהול תחנות דלק. את הרבעון הראשון של 2006 סיימה אורפק עם רווח נקי בסך 1.4 מיליון דולר (4.3 סנט למניה), עלייה של כ-37% לעומת הרבעון המקביל ב-2005. הכנסות החברה צמחו ברבעון הראשון של 2006 בקצב של 31% לרמה של כ-9.4 מיליון דולר, בהשוואה ל-7.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.