חברת השכרת הרכב אופרן הולידיי אוטו מעלה קמפיין חדש לעונת הקיץ, בתקציב של כ-1.5 מיליון שקל.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ברוקנר-נטע, יעלה ברדיו, בעיתונות היומית ובאינטרנט, תחת הסיסמה "pay less travel more".
לדברי אופיר דנאי, מנכ"ל אופרן הולידי אוטו, "זוהי הרחבה של הקמפיין מהעיתונות לרדיו ולאינטרנט לקראת הקיץ, בו שיעור ההזמנות מגיע לשיא".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.