אופרן הולידי אוטו משקיעה 1.5 מיליון שקל בקמפיין הקיץ

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ברוקנר-נטע, יעלה ברדיו, בעיתונות היומית ובאינטרנט, תחת הסיסמה "pay less travel more"

חברת השכרת הרכב אופרן הולידיי אוטו מעלה קמפיין חדש לעונת הקיץ, בתקציב של כ-1.5 מיליון שקל.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ברוקנר-נטע, יעלה ברדיו, בעיתונות היומית ובאינטרנט, תחת הסיסמה "pay less travel more".

לדברי אופיר דנאי, מנכ"ל אופרן הולידי אוטו, "זוהי הרחבה של הקמפיין מהעיתונות לרדיו ולאינטרנט לקראת הקיץ, בו שיעור ההזמנות מגיע לשיא".