ויז'ואל דיפנס תנהל את מערך הביטחון של תשעת שדות התעופה המרכזיים בבריטניה

היקף הפרויקט 6.3 מיליון דולר שיתפרס לאורך 7 שנים * החברה מצפה לצמיחה גבוהה במהלך המחצית הראשונה של השנה

ויז'ואל דיפנס, העוסקת ביישומי אבטחת וידיאו ומערכות פיקוח חזותיות ונסחרת בלונדון, הודיעה היום על זכייה בחוזה לניהול כל מערך הביטחון של רשות שדות התעופה של בריטניה - British Airports Authority) BAA) בהיקף של 6.3 מיליון דולר. הפרויקט יתפרס על פני 7 שנים.

במסגרת החוזה, ויז'ואל דיפנס תספק, תתקין ותיתן שירות עבור כל מערכות האבטחה והביטחון בתשעת שדות התעופה המרכזיים של אנגליה, אירלנד וסקוטלנד.

זהו החוזה השלישי של ויז'ואל דיפנס בחודשיים האחרונים. השניים הראשונים נחתמו עם חברת התחבורה הציבורית של סטוקהולם SL, בהיקף כולל של 19.8 מיליון דולר. יחד עם זאת, מניית ויז'ואל דיפנס, הנסחרת ב-AIM, מתקשה להתרומם.

החברה ציינה כי "שנת 2005 הייתה קשה, אבל 2006 מסמנת מפנה". החברה מצפה לצמיחה גבוהה במחצית הראשונה של השנה וכי גם במחצית השנייה תירשם צמיחה. מניית ויז'ואל נסחרת סביב רמה של 27 פני המשקפת שווי שוק של כ-19 מיליון פאונד.

המערכת של החברה כוללת פלטפורמת וידיאו חדשנית ומתוחכמת והיא מקליטה ומצלמת את המתרחש בשדות התעופה. המערכת מספקת נתונים מסביב לשעון, בזמן אמת ובאיכות גבוהה על גבי רשתות תקשורת IP (רחב וצר) עם גישה למורשים בלבד.

דגן שדה, מנכ"ל ויז'ואל דיפנס, אמר לאחר החתימה, " אין ספק כי זוהי הכרה מלאה והוכחה ליכולותינו, הן הטכנולוגיות והן כחברה. אנו שמחים לקחת חלק משמעותי במודרניזציה של האבטחה החזותית בשדות התעופה".