אורפק מרחיבה את שיתוף הפעולה עם האניוול: תספק מערכות למיכון תחנות דלק בהיקף של כ-34 מיליון שקל

ההזמנה תסופק בשיתוף עם האניוול, וחלקה של אורפק בהזמנה יסתכם בכ-9 מיליון שקל (כ-2 מיליון דולר)

אורפק מערכות מרחיבה את שיתוף הפעולה עם האניוול האמריקנית בהודו. אורפק, מקבוצת או.אר.טי טכנולוגיות , הודיעה היום, כי קיבלה הזמנת המשך לאספקת מערכות למיכון 140 תחנות דלק בהיקף כולל של כ-34 מיליון שקל (כ-7.7 מיליון דולר) מענקית הדלק ההודית HPCL.

ההזמנה תסופק בשיתוף עם האניוול, וחלקה של אורפק בהזמנה יסתכם בכ-9 מיליון שקל (כ-2 מיליון דולר).

חיים כהן, מנכ"ל אורפק, אמר היום, כי "אנו שמחים על הזמנת ההמשך מחברה מובילה כ- HPCL. ההזמנה מחזקת את דריסת הרגל של אורפק בהודו, שנחשב לאחד ממנועי הצמיחה המשמעותיים של אורפק, ומדגישה את היותה בעלת יתרון טכנולוגי בתחום התדלוק האוטומטי. אנו מקווים להמשך שיתוף פעולה עם החברה".

במהלך 2005 קיבלה אורפק הזמנות בהיקף כולל של כ-10 מיליון דולר למיכון כ 1,350 תחנות דלק משתי חברות דלק בהודו: IOCL ו-HPCL. לחברות דלק אלו יש בסך הכל כ- 15,000 תחנות דלק, כך שסך פוטנציאל המכירות העומד בפני אורפק מול שתי חברות אלה הוא כ-100 מיליון דולר. ההזמנה הנוכחית היא בהמשך להזמנה קודמת בהיקף של כ-2 מיליון דולר, שהתקבלה ביוני 2005 מ-HPCL.

העסקה הנוכחית מצטרפת לפרוייקטים נוספים עליהם חתמה אורפק לאחרונה. לפני כשבועיים דיווחה אורפק על קבלת הזמנה בהיקף של כ- 22 מיליון שקל מענקית האנרגיה SHELL בטורקיה, ובאפריל האחרון הודיעה אורפק על זכייה בחוזה לאספקת דלקנים לחברת דלק רוסית בהיקף של כ-4.5 מיליון שקל.

אורפק, הנסחרת בבורסת ה-AIM בלונדון, מפתחת מערכות תדלוק וניהול תחנות דלק. את הרבעון הראשון של 2006 סיימה אורפק עם רווח נקי בסך 1.4 מיליון דולר (4.3 סנט למניה), עלייה של כ-37% לעומת הרבעון המקביל בשנת 2005