חשד: חברה מסחרית נעזרה במשפחת פשע; המשטרה הקימה צוות חקירה לבדיקת האירוע

במשטרה חושדים כי משפחת פשע נרתמה למאבק בין שתי חברות מתחרות והציתה שני מנופים חדישים בשווי מיליוני שקלים

במשטרה חושדים כי משפחת פשע נרתמה למאבק בין שתי חברות מתחרות והציתה שני מנופים חדישים בשווי מיליוני שקלים. המשטרה הקימה צוות חקירה מיוחד לבדיקת נסיבות האירוע. על-פי החשד, ארבעה רעולי פנים הכו קשות מאבטח ששמר על מנופים של חברת "ריבל" בחניון קיבוץ עינת, ולאחר מכן אף שרפו את המנופים.

כלי העבודה המדובר הינו מנוף יחיד במינו בארץ, שנבנה עבור חברת השינוע "ריבל". רק לאחרונה הגיע המנוף הזה לישראל וגרם בכך לתחרות מול עגורן דומה של חברה מתחרה, שהיתה עד כה יחידה עם כלי הנפה שכזה. מנכ"ל החברה, אביתר, סיפר הבוקר על ייחודו של העגורן ואמר: "כלי הנפה בגודל 500 טון הוא מנוף בעל חשיבות לאומית. זוהי מכונה שיודעת להשתתף כמעט בכל פרויקט. 2 מנופים כאלו בארץ מאפשרים ללקוחות את חופש הבחירה ואת התחרות".

"ברגע שהמנוף ניזוק, זה משאיר את הלקוחות רק עם ברירה אחת ולמעשה אחוזים בגרון", סיפר אביתר. מאז שהגיע המנוף לארץ, נתקלו בעלי החברה בסדרה של איומים על חייהם ועל חיי משפחותיהם. גם לקוחות רבים קיבלו איומים לבל ישתמשו בשירותי המנוף החדש. "מהרגע שהמנוף הגיע לארץ", סיפר מנכ"ל חברת ריבל, אביתר, "אנשים בכירים בחברה סבלו מאיומים עליהם ועל משפחותיהם, דבר שאנחנו רואים בחומרה רבה".