אריאל אטיאס מסייר

שר התקשורת הנכנס, אריאל אטיאס, קיים השבוע סיור מקצועי ראשון במרכז שירות הלקוחות של 012 קווי זהב בראשל"צ * 100 בכירים במשק, ביניהם גדעון עמיחי, ינקי מרגלית, עמית ברגר וגזי קפלן, חתמו על האמנה למיגור העוני של ארגון לתת * ואילו דוד אבנר, המשנה למנכ"ל פרטנר, ירצה באירוע למנהלי מערכות מיחשוב שיקיימו מטריקס ו-BMC Software

גדעון עמיחי מסכם

100 בכירים במשק, ביניהם גדעון עמיחי, ינקי מרגלית, עמית ברגר, חיים רומנו, גזי קפלן, דן ללוז, אילן רביב, רונן בראל, דן רייק, דוד אבנר, יוסי אטון, פרופ' בני גידרון, פרופ' יוסי קטן ועוד, חתמו השבוע על האמנה למיגור העוני של ארגון לתת. כל הבכירים התחייבו לפעול במסגרת כוח משימה אסטרטגי, שיאלץ את ממשלת ישראל לשים את העוני בראש סדר העדיפויות הלאומי ולאמץ תוכנית אופרטיבית עם יעדים מדידים לצמצום העוני, עוד בקדנציה הנוכחית.

לדברי ז'יל דרמון, יו"ר ומייסד ארגון לתת, הארגון זקוק לחותמי האמנה כי אצלם "קובע מבחן התוצאה. זהו המבחן שבו אתם מעמידים את עצמכם יום-יום, ואיתו נצא למאבק יעיל בעוני - מאבק נגד אי היכולת של הממשלה לספק תשובות קונקרטיות, מאבק נגד ההחלטות שלא מתבצעות, מאבק שהמטרה שלו להצליח". גדעון עמיחי, שותף במשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, סיכם ואמר ש"כל ילד שלישי מתחת לקו העוני, כל קשיש רביעי מתחת לקו העוני, כל משפחה חמישית מתחת לקו העוני ולכן בכל יום שישי צריכה החברה בישראל להתגייס ולתרום מזמנה למען מעוטי היכולת". נאה דורש.

אריאל אטיאס משתלם

בשיעור לבני הגיל השלישי, שבו עוברים גמלאים הכשרה בידי עובדי 012 בהפעלת מחשבים ושימוש באינטרנט, השתתף השבוע אורח שהוריד את ממוצע הגיל פלאים. שר התקשורת הנכנס, אריאל אטיאס, קיים השבוע סיור מקצועי ראשון במרכז שירות הלקוחות של 012 קווי זהב בראשון-לציון. מלווה במנכ"ל 012 סטלה הנדלר, אטיאס צפה בשיעור, שניתן במסגרת פעילות קהילתית למען צמצום הפער הדיגיטלי בקרב הגמלאים. בוגרי הקורס, אגב, מועסקים בתום הקורס בתרגום טקסטים ובהעלאתם לאינטרנט עבור משרד החוץ. השר גילה עניין רב בפרויקט, יוזמה של 012 קווי זהב ואיגוד האינטרנט הישראלי.

דוד אבנר מעצים

מנהלי מיחשוב בכירים ישתתפו במסלול מיוחד להעצמת מנמ"רים (מנהלי מערכות מיחשוב) שיקיימו מטריקס ו-BMC Software, במסגרת Week BMC בישראל שנפתח בשבוע הבא בת"א. המסלול, שייקרא "בין המנמ"ר למנכ"ל - אסטרטגיה של הצלחה", ייתן כלים למנהלי מיחשוב בארגונים גדולים להעצמת כוחם וערכם בארגון, ובמהלכו יובאו סיפורים אישיים ויושם דגש על מיומנויות וכישורים הנדרשים להובלת אסטרטגיה של הצלחה בארגון. בתוכנית האירוע: קוסמו סנטולו, סגן נשיא בכיר מכירות ושירותים ב-BMC העולמית, שייתן כלים ניהוליים מתוך "המדריך הניהולי של BMC"; דוד אבנר, משנה למנכ"ל פרטנר תקשורת, שיביא את סיפורו האישי - ממנמ"ר למנכ"ל; זיו מנדל, מנכ"ל משותף ג'ון ברייס הדרכה, שידבר על אסטרטגיית IT והקשר שלה לאסטרטגיית הארגון; ופלי הנמר, יזם ונשיא אנשים ומחשבים, שידבר על "המנמ"ר הנמר - כאסטרטגיה של הג'ונגל העסקי".

מצמן את מרוץ מדווחים

אמנם בלי לאנס ארמסטרונג, אבל הטור דה פראנס ממשיך להצית את הדמיון - וזה כבר לא עסק לחובבים מושבעים בלבד. בכל נסיעה בין-עירונית כבר אי אפשר להתעלם מכמות המכוניות שמנשא מיוחד מורכב עליהן, בדרך לדיווש מקצועני או משפחתי.

יבואנית האופניים "מצמן את מרוץ", שמדווחת על גידול של כ-30% בהיקף הרוכבים בישראל רק ב-2005, מצטרפת לפסטיבל ומעניקה חסות לשידורי הטור בערוץ 1. במסגרת החסות ייסקרו מותגי האופניים - לא ממש לחובבים - שמייבאת החברה ומשתתפים בטורניר, כמו Specialized, Look ו-Cervelo.