הנקראות ביותר

קרליין מעלה קמפיין לסדרת מייק-אפ במרקם מוס

את הקמפיין, תחת המסר של המראה המאוהב, תוביל פרזנטורית המותג יוהאנה האוס

חברת הקוסמטיקה קרליין משיקה סדרת מייק-אפ במרקם מוס.

דינה נבות, סמנכ"ל השיווק של אגיס , מציינת כי "קרליין שמה את הדגש על המרקם המוקצף, שהוא הטרנד החדש והחזק בתחום הקוסמטיקה העולמי. קרליין מייק-אפ מוס הנו מוצר דגל בקטגוריה ועל כן יושקעו בו משאבים רבים ובכללם קמפיין פרסומי".

מייק-אפ מוס מיוצר תוך שימוש בקומפלקס סיליקונים, שילוב רכיבים וחומרים פעילים היוצרים יחד מייק-אפ בעל מרקם רך, המעניק לעור כיסוי דק ואחיד. המייק-אפ מכיל פיגמנטים מיקרוניים לקבלת צבע אחיד ומדויק.

השקת הסדרה מגובה בקמפיין פרסומי תחת המסר של המראה המאוהב. את הקמפיין תוביל פרזנטורית המותג יוהאנה האוס, זוכת תכנית הריאליטי האמריקנית "דוגמנית-העל הבאה של אמריקה".

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא הסיפורים הגדולים של השבוע?
אני מאשר/ת קבלת תוכן פירסומי מגלובס
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
נתח שוק
דין וחשבון
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות