האחים ספרא מסיימים שותפות בת 50 שנה: גוז'ף ספרא קנה את מניותיו של אחיו, מואיז

דיווחים ראשוניים בדבר הפרת השותפות הגיעו במארס אז דווח בעיתונות הברזילאית כי נראה שמסתמנת חוסר הסכמה בין האחים ג'וזף ומואיז ספרא

גוז'ף ספרא יקנה את מניותיו של אחיו מואיז ספרא בגרופו ספרא בעסקה המסכמת שותפות בת 50 שנים בין שני האחים העשירים מברזיל שרק לעיתים נדירות מופיעים בציבור. היקפה הכספי של העסקה לא פורסם.

המגזין פורבס, המעריך הונם של מיליונרים ברחבי העולם, העריך את הונם של האחים ספרא בכ-7.4 מיליארד דולר והם מוקמו במקום ה-69 ברשימת האנשים העשירים ביותר בעולם . בהודעה שנמסרה לעיתונות הזרה נאמר על ידי האחים, כי "העסקה נעשתה עקב רצון האחים לפתח באופן עצמאי כל אחד את עסקיו".

דיווחים ראשוניים בדבר הפרת השותפות הגיעו במארס אז דווח בעיתונות הברזילאית כי נראה שמסתמנות בעיות בין האחים ג'וזף ומואיז ספרא.

אז דווח כי מואיז שכר בנק השקעות שייעץ לו במכירת המחצית שלו בבנקו ספרא, שהוא עתה הבנק התשיעי בגודלו בברזיל עם נכסים בשוי 20 מיליארד דולר.

כפי שנמסר, הקרע שהסתמן נבע מהשקת "בנקו ג' ספרא" על ידי ג'וזף, שמנוהל על ידי אחד משלושת בניו. הבנק החדש מתחרה בבנקו ספרא, שנמצא כאמור בבעלות משותפת של מואיז וג'וזף.

מואיז אף העמיד למכירה את אחזקותיו בספרא נשנל בנק אוף ניו יורק ובבנק ספרא לוקסמבורג ס.א. לאחיהם המנוח של השניים אדמונד ספרא, היתה אימפריה בנקאית נפרדת, בשווי מיליארדי דולר, וחלק ממנה הוא הוריש לאשתו.