סינרון תספק לרשת אמריקן לייזר מכשור בהיקף של 6 מיליון דולר

רשת מרפאות האסתטיקה האמריקנית תפעיל את המכשור תחת שם המותג הפרטי שלה

סינרון, מפתחת הציוד הקוסמטי, מרחיבה את שיתוף-הפעולה שלה עם רשת מרפאות האסתטיקה האמריקנית, אמריקן לייזר. אחד-עשר חודשים בדיוק לאחר שהודיעה כי תספק לרשת את מכשיר הוולה-סמות' ואת מכשיר האורורה, מתפנה סינרון להדק את קשריה עם הרשת האמריקנית. סינרון, המנוהלת על-ידי דוד שלכט, תספק לאמריקן לייזר מכשור בהיקף התחלתי של 6 מיליון דולר. המכשירים אותם תספק החברה הישראלית לרשת האמריקנית נמנים על קו מוצרי ה-e-line הנחשב לאחד ממנועי הצמיחה של החברה.

לסינרון יש כיום שלושה מכשירים שונים הנמנים על קו המוצרים האמור. הראשון הוא ה-e-Light המיועד לטיפול בבעיות אקנה, הצערת עור, פיגמנטציה וקמטים. השני הוא ה-e-Laser, המיועד לשם הורדת שיער וטיפול בורידים בולטים והשלישי הוא ה-e-Max, המשמש כתחנת-עבודה כוללת המבוססת גם היא על טכנולוגיית ה-ELOS של החברה (שילוב בין אנרגיה חשמלית לאנרגיה אופטית).

במסגרת החוזה הנוכחי, תספק סינרון לרשת האמריקנית את שני המכשירים הראשונים, ה-e-Laser וה-e-Light, אותם תטמיע אמריקן לייזר ב-120 מרכזים אותם היא מפעילה ברחבי ארה"ב. סינרון מציינת כי המכשור הותאם בדיוק לצרכיה של הרשת, על רקע הניסיון הקודם שהיה לרשת עם מכשור אחר של החברה, המבוסס על טכנולוגיית ה-ELOS. מזה ארבע שנים עושה הרשת האמריקנית שימוש במכשיריה של סינרון ואלו טיפלו בלמעלה מ-100 אלף מטופלים.

אמריקן לייזר תפעיל את הציוד אותו תרכוש מסינרון תחת שם המותג הפרטי שלה. ה-e-Light יופעל תחת השם AmeriLight ואילו ה-e-Laser יופעל תחת השם AmeriLaser. קו מוצרי ה-e-line יחליף את המכשור הקיים כיום ברשת מרפאות אמריקן לייזר במטרה ליצור אחידות ברמת השירות והתוצאות בכל סניפי החברה ברחבי ארה"ב.

"לאחר בדיקות יסודיות, החלטנו לבחור בקו מוצרי ה-e-line של סינרון, על בסיס מבחנים קליניים שערכנו והשוואות שביצענו מול מכשירים מתחרים", אומר ריק מורגן, נשיא אמריקן לייזר בהודעת החברה. "הבחירה בסינרון הייתה מבוססת על שיעורי היעילות הגבוהים של המכשירים, התוצאות העקביות ופרופיל הבטיחות האיכותי שלהם", הוא מוסיף.

דוד שלכט, מנכ"ל סינרון הוסיף כי "מלבד החוזה הנוכחי, אותו אנו מקווים להוציא לפועל במלואו עד סוף השנה הנוכחית, אמריקן לייזר הגישה לנו הזמנה לציוד נוסף ל-2007, שתהיה מותנית בתחזיות הצמיחה שלה". סינרון נסחרת כיום בנאסד"ק לפי שווי חברה של כ-580 מיליון דולר. בשבוע האחרון התאוששה המניה ועלתה בכ-15%, אך מתחילת השנה איבדה המניה כ-33% מערכה.