חברת אסם
משתפת לראשונה פעולה עם חברת טבעול, ומשיקה "מנה חמה" בטעם חדש. המוצר החדש - "מנה חמה - פירה עם נקניקיות" משלב תחת סדרת "מנה חמה" תבשיל המכיל תחליף בשר.
בנוסף, מחדשת אסם ומרעננת את עיצוב אריזות סדרת "מנה חמה".
מהלך השקת הטעם החדש ושינוי האריזות ילווה בקמפיין טלוויזיה ואינטרנט. היקף ההשקעה במהלך נאמדת ב-3 מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.