אסם וטבעול משיקות "מנה חמה" צמחית ב-3 מיליון שקל

מהלך השקת הטעם החדש ושינוי האריזות ילווה בקמפיין טלוויזיה ואינטרנט

חברת אסם משתפת לראשונה פעולה עם חברת טבעול, ומשיקה "מנה חמה" בטעם חדש. המוצר החדש - "מנה חמה - פירה עם נקניקיות" משלב תחת סדרת "מנה חמה" תבשיל המכיל תחליף בשר.

בנוסף, מחדשת אסם ומרעננת את עיצוב אריזות סדרת "מנה חמה".

מהלך השקת הטעם החדש ושינוי האריזות ילווה בקמפיין טלוויזיה ואינטרנט. היקף ההשקעה במהלך נאמדת ב-3 מיליון שקל.