למיקי דורסמן נמאס: סירב להוציא מכיסו כ-225 אלף דולר - הפועל חולון בכדורסל לא תשחק בליגת העל

"אין לי מחוייבות לאוהדים, אני מחוייב רק לילדים שלי", אמר דורסמן שהעביר את ניהול הקבוצה למנכ"ל העמותה, טובי שוורץ

קבוצת הכדורסל של הפועל חולון הודיעה אתמול באופן רשמי כי לא תשחק בעונה הבאה בליגת העל.

ההודעה הרשמית מטעם העירייה הגיעה לאחר שהעירייה והבעלים של המועדון, מיקי דורסמן, לא הצליחו להעמיד תקציב מינימום שנדרש על ידי מינהלת הליגה - כ-750 אלף דולר.

בסך הכל הצליחו הגופים השונים לגייס סכום של 495 אלף דולר, אולם דורסמן לא היה מוכן להשלים את יתר הסכום. אתמול אמר דורסמן: "אין טעם להשלים את הכסף לתקציב מינימום, רק כדי שנרד ליגה אחרי עונה אחת".

יש לציין כי תקציב המינימום לכניסה לליגת העל עומד עלך מיליון דולר, אולם במינהלת הליגה הסכימו להוריד את הרף עבור חולון ל-800 אלף דולר, ובהמשך אף קבעו אותו על 750 אלף.

עיריית חולון התחייבה על תמיכה בסך 240 אלף דולר. בנוסף, הובטח לקבוצה 160 אלף דולר ממינהלת הליגה, ועוד 15 אלף דולר ממרכז הפועל. האוהדים הציעו להעביר 80 אלף דולר במזומן לדורסמן, כהתחייבות על מכירת כרטיסים ומינויים, אולם דורסמן דחה את ההצעה.

"אין לי מחוייבות לאוהדים, אני מחוייב רק לילדים שלי", אמר דורסמן שהעביר את ניהול הקבוצה למנכ"ל העמותה, טובי שוורץ. מיקי דורסמן רכש את הקבוצה לפני ארבע שנים תמורת 60 אלף דולר, והוא שימש במקביל כיו"ר, בעלים ומאמן הקבוצה.

מיקי דורסמן

בינואר 2005 מימש דורסמן את אחזקותיו (11.4%) בנייר חדרה תמורת 100 מיליון שקל.

על פי הערכות, הרווח הנקי שלו בחמש השנים מאז נכנס לנייר חדרה עומד על כ-45 מיליון שקל. זה מבלי להכניס לסיפור סכום כסף שעל פי פרסומים שונים מגיע ל-40 מיליון דולר אותם קיבל לאחר גירושיו משרי אריסון.