שטיחי קיסריה תרחיב המפעל בפארק שח"ק בעוד 5,000 מ"ר

רכשה 10 דונם בפארק במחיר של 122 אלף שקל לדונם

חברת שטיחי קיסריה, חברה-בת של שטיחי כרמל, מרחיבה את שטח המפעל שהיא שוכרת בפארק התעשיות שח"ק, במחלף ברקאי במועצה אזורית שומרון. החברה רכשה באחרונה חטיבת קרקע בת 10 דונם, במחיר של 122 אלף שקל לדונם. עם קבלת היתר הבנייה מתעתדת החברה לבנות, בשלב הראשון, כ-5,000 מ"ר. זאת בנוסף למפעל הקיים בפארק, בשטח של 8,500 מ"ר.

החברה קיבלה את אישורה של הוועדה האדריכלית של הפארק, ונמצאת לפני קבלת היתר בנייה. החברה תשתמש במבנה לצורך הכנסת מכונות חדישות לייצור שטיחים ולייצור חוטים לשטיחים. ההערכה היא, כי הבנייה וההפעלה של ההרחבה תסתיים בעוד כשנה.

בנוסף להרחבת המפעל בפארק התעשיות שח"ק, רכשה לאחרונה שטיחי קיסריה מפעל בטורקיה. שני צעדים אלה הופכים את שטחי כרמל לאחת מחברות השטיחים המובילות בארץ.

סמנכ"ל התפעול האחראי על החטיבה היצרנית של החברה, אביעד פארי, אמר, כי הבחירה בפארק התעשייה שח"ק נעשתה באופן טבעי, בעקבות הגידול למוצרי החברה בשווקי חו"ל והצורך להרחיב את המפעל הקיים בה.

מנכ"ל הפארק, עזרא שמיר, אמר: "מעמדו של הפארק מעניק לו יתרונות רבים: הפארק מוכר כאזור עדיפות לאומית א', והקרקע זוכה להטבות משמעותיות: עלויות נמוכות לפיתוח הקרקע, מסי ארנונה מופחתים והסמיכות לכביש 6".

פארק תעשיות שח"ק משתרע על כ-8,000 דונם ונמצא בבעלות משותפת של המועצה האזורית שומרון, המועצה המקומית קציר-חריש והחטיבה להתיישבות של הסוכנות היהודית.