הגיע ללבנון המתווך לעסקת שיחרור החטופים; הביא בזמנו לשחרור טננבוים ולהחזרת גופותיהם החטופים בהר-דב

עיתון בסעודיה מדווח כי לקהיר הגיעה משלחת ישראלית לדון בשחרורו של גלעד שליט * בעצרת לשיחרור החטופים השתתפו אתמול כ-40 אלף איש

המתווך הגרמני שהביא לשחרור אלחנן טננבוים ולהחזרת גופותיהם של החיילים החטופים בהר-דב, הגיע אתמול לביירות במטרה לרקום עסקת חילופי שבויים נוספת.

ראש המודיעין בברלין, ארנסט אורלאו, נחת הלילה בלבנון במטרה להביא לשחרור שני החיילים החטופים ללבנון, אלדד רגב ואודי גולדווסר. לדברי משרד החוץ של גרמניה, הגעתו של אורלאו לאזור אינה מעידה על מגעים ממשיים בין הצדדים.

בתוך כך מדווח עיתון בסעודיה כי לקהיר הגיעה משלחת ישראלית לדון בעסקה לשחרורו של גלעד שליט, שנחטף ברצועת עזה, תמורת שחרור כ-1,000 אסירים פלסטינים.

40,000 איש קוראים: השיבו את החיילים החטופים

אמש הגיעו לפחות 40,000 ישראלים לעצרת בכיכר רבין שבתל אביב, בקריאה להשבתם המיידית של השלושה.

קרנית גולדווסר, אשתו של אהוד, הקריאה בעצרת מכתב לבעלה. "אהבת חיי, אתה חסר לי פה מאוד. אני מקווה ששלומך טוב ושמתייחסים אליך יפה, שאתה מצליח לישון, לאכול ולהתחזק פיזית ונפשית. אהבת חיי, עוד מעט ב-14 באוקטובר נחגוג את יום הנישואין הראשון שלנו. אני מחכה לך כאן בבית הקטן שרק התחלנו ליצור לנו, והאמת אני מאוד רוצה להוסיף אליו אהבה חדשה קטנה לתוך כל האהבה העצומה והגדולה שיש לנו יחד. רוצה שוב להיות ביחד, אין לך מושג כמה רוצה".

אחד מחברי החטופים, קרא בעצרת לשרי הממשלה לפעול לשיחרורם: "אל תפקירו את חברינו בשטח, קיימו את הצו המוסרי. החזירו אותם היום. אנו רוצים ששרי הממשלה יזכרו בכל שעה שאודי, אלדד וגלעד מוחזקים בידיים זרות. כשהם יחזרו אנחנו רוצים להגיד להם - 'עשינו לא דיברנו, היינו כאן בשבילכם".

באירוע נאמו גם חבר של הנווט השבוי רון ארד והרב ישראל מאיר לאו שנשא תפילה מיוחדת למען החטופים. במהלך הערב הופיעו גם אמנים רבים, בהם שוטי הנבואה, קורין אלאל, דוד ד'אור ורמי קלינשטיין שהלחין שיר מיוחד לכבוד העצרת - "זה לא נגמר".